Sidor

28.9.2012

Ylimääräinen lepopäivä ja kaalimuusia


Tarkoitus oli tehdä kaaliraastetta lounaaseen aamulla "uudella" Kenwoodilla. Kaveri oli pikkasen liian tehokas minulle koska viiden sekunnin jälkeen olin onnistunut saamaan aikaan kaalimuusia... Isosta kaalipalasta tuli ihan pikkanen muusilärpäke. Näette kuvasta :D Hyvä ettei toi loistaa pimeässä!!



Kokeilin uudestaan lyhyemmällä ajalla, 1 + 1 sek jolloin lopputulos oli parempi. Työkaverit olisvat muuten saanut hyvää viihdettä kun yksi syö kaalimuusia lusikalla...



Minun piti mennä salille tänään treenaamaan jalkoja. Plörinäksi meni koska meillä venyi istunto töissä sen verran myöhään että ruoka-ajat venyisivät liian paljon jos olisin mennyt treenaamaan + olin muutenkin niin finaalissa pitkän istuntopäivän jälkeen etten olisi voinut antaa kaiken treenissä. Harvemmin otan ylimääräisiä lepopäiviä, tapahtuu ehkä kerran tai kaksi vuodessa. En nyt tarkoita ne kerrat jolloin olen sairaana. Ihan hyvä näin niin saan treenattua tehokkaasti täydellä energialla sekä lauantaina että sunnuntaina. Tekee joskus ihan hyvää muuttaa suunitelmia ja antaa keholle aikaa palautua. Muutenkin pidin vähän liian lyhyen treenitauon edellisen kovan treenijakson jälkeen joten menköön sen piikkin. Minun on melkein pakko keksiä jotain tällaista jotta hyväksyisin sen että jätän treenaamatta päivä jolloin olen suunnitellut menemään treenaamaan. Sairasta mutta näin se on. Sen lisäksi oli oikeastaan odottanut päivän jalkatreeniä! No can do. Huomenna aamulla on onneski rauhallista Gymillä joten saan riehua rauhassa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.