Sidor

7.9.2012

Ajatuksia treeneistä


Paremman puutteessa ajattelin näyttä teille miltä työhuoneeni näyttää, ainakin osittain :)









Usein sieltää bongaa myös märkiä treenivaatteita suoraan pyykkikoneelta kuivumassa kun olen töissä.
Minulta kysytään usein sitä että mikä tämän kaiken TAVOITE on? Miksi treenaan näin helkutin määrätietoisesti, vaadin itseltäni jatkuvaa kehitystä, syön gramman tarkkuudella katsoen kelloa, elään samalla tavalla päivästä toiseen (rutiinit), kidutan itseäni salilla ja hieroojalla, luovun "herkuista" (muiden mielestä herkkuja, minä tyykkään omista herkuistani), en käytä alkoholia, tupakoin, irrottelen bileissä tai laitan niin paljon rahaa ja aikaa saliin ja siihen kuuluviin menoihin. MIKSI??? Usein sanon että tavoitteena on kisat. Haluan kilpaila. Se riittää aina vastaukseksi ja ihmiset hyväksyvät sen että kilpailujen vuoksi voi "uhrata" näin paljon. Totuus on kuitenkin se, että MINÄ TYKKÄÄN TÄSTÄ. Tämä on minun elämä. Tai toisin sanoen elämäni pyörii lajin ehdoilla eikä minua haittaa ollenkaan. Olen huomanut sen, että se että minulla on valmentaja ja tähtään kisoihin helpottaa muiden hyväksymään ja ymmärtämään sen, että todellakin panostan kaiken ja vähän enemmänkin treeniin liittyviin asioihin. Aika mieleenkintoista :) Kisatavoite oikeuttaa treenaaminen täydellä sydämellä muiden silmissä :D Tarkoitan ihmisiä jotka eivät treenaa tavoiteellisesti tai treenaavat ollenkaan :) Jos joku ei hoksanut sitä ;)
Hmmm.... Taidan mennä iltarahkalle kun ajatusmaailmaa alkaa mennä tähän suuntaan! Hyvää iltaa teille!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.