Sidor

25.9.2012

Huoltaja check :D


Kävin tänään ekstempore treenaamassa aamulla vaikka olinkin ajatellut mennä vasta klo 12. Se kannatti koska sali oli lähestulkoon tyhjä ja minä täynnä energia.
Ohjelmassa oli selkää ja habaa. Päätin vääntä hauista niin perkelesti. Väänsin hitaita scotissa, vuorotahtiin käsipainoilla istuen ja seisten tangolla. Sain ihanan poltteen koko hauikseen :) Ja kyllä se paisuikin.
Mörö ilme :/

Pieni hymy naamaan :)

Isompi Hymy :D


Vedin sitten lounaani klo 10 pukuhuoneessa, kylmää riisiä, kalaa ja valkuaista + ruususuolaa ja kaalia. Mmmmm.... Herkkutatti Dea :D
Eilen olin hieronnassa ja päätettiin Veeran kanssa että hän on minun huoltajani kisoissa :) Ihan parasta! Olen kyllä ihan megakiitollinen tästä! Verra raukka ei varmaan ymmärrä miten rankkaa hänellä tulee olemaan kanssani... Onneksi on kova nainen.
Toinen kiva uutinen on se että ehkä pääsen välidieetille ensi kesäksi. Tästä ei ole mitään päätetty mutta kysyin päälliköltä että meinaako hän kasvattaa minua siihen 100 kiloon asti vai tuleeko joku välidieetti ennen kisoja jotta näkee mitä tämän laardin alta löytyy. Vastaus oli että ehkä mummo pääsee välidieettille ensi kesäksi. Siitä jutellaan tarkemmin kun nähdään ensi kuun lopussa. Pitää aina kysyä missä mennään kun kerrankin olen ulkositanut minun elämäni suunnittelua. Jollei muuten niin ainakin tietää miten paljon kasvuvaraa pitää olla kun ostaa uusia vaatteita ;)
En varmaan ole kertonut sitä, mutta päätettiin Fitfarmin Turkujengin kanssa lähteä yhdessä Tampereelle treenaamaan ja hengailemaan Bulin toimistolla. Lähdetään siis viidestään yhdeksi päiväksi Manseen treenaamaan niin kovaa että aivot räjähtää ja sitten näyttämään kuntoa Bulille :D Hyvä suunnitelma!
Heippa!
Pieni lisäys tähän, minun 640 kananmunavalkuaista saapui tänään postiin. Ajatelkaa, 20 kpl litran pulloja valkuaista :) Näillä pärjään 128 päivää tai 4,266 kuukautta... Mitä oikein ajattelin kun tilasin niitä!?!?! Hei halloo!! Tällaiset ne bodarit ovat, tilavat jäätäviä määriä protskuja netistä eikä ajattele miten sitä saa kotiin kuljetettu. Onneksi saan jeesiä kaverilta jolla on auto!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.