Sidor

26.7.2012

♥♥♥♥♥ JALKATREENI♥♥♥♥♥


Kuukkuluuruu!!
Nonniin, kaikki tämän treenijakson treenit ovat pulkassa, palauttava viikko kevennetyillä treeneillä ensi viikolla. Palauttavaut viikot ovat ihan kivoja ensimmäiset päivät mutta se se alkaa maistua puulle loppuviikolla kun ei saa treenata täysillä. Tämä onkin yksi syy siihen että olen hankinut valmentajan joka sanoo minulle milloin pitää levätä ja ottaa iisisti. Ilman valmentajaa en maltaisi pitää palauttavia treenejä vaikka tiedän miten tärkeitä ne ovat kehityksen kannalta ja ylikunnon estämiseksi. Olen sen verran dorka että liiottelen kaiken minkä teken, varsinkin treenit. Onneksi pääsen sentään salille palauttavalla viikolla! Muuten en kestäisi.
Kävin äsken tekemässä JÄÄTÄVÄ JALKATREENI :D! Minun huudot kuuloivat kuulema salin yläkertaan asti... Mitä sille voi kun vetää muutamia kierroksia neljä jalkaliikettä putkeen ihan täysillä (SJMV, leveä prässi, reiden kouksitus ja askelkävely) ja ennen sitä suoria kyykkysarjoja. Ainakin tuli hiki pintaan :) Lopuksi tein vielä muutamia sarjoja pohkeille prässissä ja vatsoja taljassa. Tämän treeninin jälkeen voin hyvällä omatunnolla levätä huomenna :D



Minun suklaanmakuinen välipalaprotskujauhe on loppu joten menin Wellmaxin kautta ostamaan uutta kotimatkalla mutta sehän oli kiinni :( Saakelin kesäaukioloajat!!! Nyt joudun juomaan sitä äkklööö mansikansmakuista litkua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.