Sidor

4.7.2012

Äässitreeni ja kahdesti lämmitetty sydän


Rrrrau!!!
Peffatreeni takana ja kivaa oli (lue tuskallista) :D! Pidin kiinni viime kerralla lisätystä painomäärästä reiden koukistajissa (50kg) ja sain nyt kaikki neljää sarjaa tehtyä vaihtamatta kevyempiin painoihin. SJMV:ssa yllätin itseäni vetäämällä eka sarja 80 kg:lla, loput sitten 70 kg:lla. Hyvähyvä!
Kyykyistä sen verran että menin nyt niin syvään haarakyykyssä että Jannekin olisi tyytyväinen suoritukseeni:) Hänellä on muuten tapana painaa minut alas tangolla jotta menisin tarpeeksi syvälle... Pidin sitä mielessä ja "painon" itseäni juuri niin alas kun pitääkin. Pojat saivat ihmetellä minun irvistyksiä, tuskaihiki ja murinaa :D Kyykkyjen perään tein askelkävelyä, herkkua, NOOT! Onneksi nekin menivät paremmin kun viime kerralla ja voisin harkita siirtyminen pikkasen painavampiin käsipainoihin ensi kerralla.
Ilahdun ihan pirusti matkalla Motivukseen kun törmäsin Veeraan (maailman paras urheiluhierooja + jäätävän lihaksikas beibe)! Veera kommentoi että lihaa on tarttunut hyvin viime kerrasta kun nähtiin :D!!!! + sanoi ettei hän ensin meinanut tunnistaa/nähdä minua koska hänellä oli aurinkolaseja päällä, mutta lisäsi äkkiä että hän kyllä arvasi että se oli minä joka tuli vastaan kun olin niin paljon bodarin näköinen :) Aj että kun lämmitti minun sydäntä!! Joku sanoi että olen bodarin näköinen :D MEGASMILE :D Eikä kuka tahansa, vaan Veera, The Superhierooja + The Muskelimimmi. Ihan kun hän olisi lukenut minun ajatuksiani. On ollut sellainen olo ettei mitään tapahdu eikä keho muutu ollenkaan, vaikka edistynkin salilla. Totuushan on se että tulee sokeaksi  kun näkee oma naama ja kroppa joka päivä, eikä silloin mitenkään pysty huomaaman muutoksia jos niitä tulee. Toinen tosiseikka on se ettei muutokset tapahdu sekunnissa ja että pitää olla maltillinen. Kyllä ne lihakset kasvaa vähän kerrallan kunhan hoitaa treenit, ravintopuoli ja lepo/lihashuolto. Toivon nyt vaan että Veera oli rehellinen eikä sanonut näitä asioita vain ollakseen kiltti.
Olen viime aikoina miettinyt aika paljon sitä että milloin minun olisi järkevää mennä kisaamaan. Tällä hetkellä tuntuu siltä että minun kannattaisi ottaa reippaasti aikaa ja panostaa lihasmassan hankkimiseen eikä pitää kiirettä lavalle. Ihan oikeasti, mitä onkaan kivempaa kun se että saa syödä itsensä kylläiseksi, on energiaa treenata kovaa ja kehittyy samalla? Niin sanottua massakausi on oikeasti ihmisen parasta aikaa!! Ehkä onkin parempaa mennä dieetille vasta silloin kun on onnistunut hankkimaan kunnon lihaskasa rasvakerroksen alle. Se riippuu toki siitä mihin tähtää ja mikä on ihannekroppa! Minun kauneusihanne on hyvin lihaksikas naisvartalo ja voin rehellisesti sanoa että en ole vielläkään näyhnyt liian lihaksikasta naista, jollei nyt nyt puhuta niistä daameista jotka ovat vetäneet jotain ei-sallittuja aineita ja näyttävät lähinä miehiltä. Nooh, vuoden vaihteessa lyödään kisa-aikataulu lukkoon valkun kanssa joten turhaa minun on pohtia näitä liikaa. Päätetään sitten jos menen lavalle 2013 vai 2020 :D Ihan samaa minulle, kunhan saan treenata niin suostun kaikkeen!
Nyt tuli niin paljon sanoja että minun on pakko lopettaa tähän. Tarkoitushan ei ole kiduttaa lukijoitani :D!
P.s. Eräs entinen työkaveri soitti minulle tänään työasioissa ja aloitti keskustelun ei-työasioilla, hän kiitti viihdyttävästä blogista ja kertoi että seuraa sitä ahkerasti :D Aj että kun tämäkin lämmitti vanhan naisen sydäntä! Kiitti Erik :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.