Sidor

31.10.2012

Tappava jalkatreeni

Olen alkanut epäillä että valmentajani yrittää tappaa minut näillä treeneillä... Joka kerta kun näytän naamani ja osoitan että olen selvinyt hengissä niin lisätään jotain uutta tappavaa treeniohjelmaan. Epäillys vahvistui eilisen jalkatreenissä, oli ihan jäätävä setti :D Kyllä tämä saa nainen onnelliseksi :D!!
Aamutreenin jälkeen kävin nopeasti suihkussa, heitin ruoka nassuun pukkarissa ja "pyöräilin" yliopistoon. Fiilistelin koko luennon aikana polttavia reisiä ja olin melkein nukahtamassa väsymyksestä. Nukahdin heti kun pääsin kotiin ja loput päivästä oli perus treenin jälkeistä koomailua :)

Tänään kävin treenaamassa olkapäitä ja vatsa. Tuntuma oli erinomainen. Lämmittelen ennen olkapäätreeniä soutamalla noin 10 min + tekemällä reippaasti lämmittelysarjoja + venyttelemällä kevyesti. Luulen että minun kannattaisi lisätä siihen myös kiertäjäkalvosimien lämmittelyliikkeitä.
Olen myös sanut aikaiseksi varata uusi poserausaika Sirpalta noin viikon päästä. Nyt pitää treenata viime kerralla opittuja juttuja niin päästään jatkamaan ensi kerralla :) Kyllä minä niitä opin!!

Ajattelin levätä huomenna :) Aamulla amulenkki ja iltapäivällä hierontaan. Huomaan että viime viikon hieronta jäi väliin koska kroppa on jumissa ja tukossa. Toki olen venytellyt päivittäin pari kertaa mutta kun keho on totttunut hierontaan on vaikea pärjätä ilman.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.