Sidor

25.10.2012

Räjähdysvaara ja NÄLKÄ!

Jouduin eilen taistelemaan päivällisen kanssa jalkatreenin jälkeen. Oli todella paha olo :( Tuli mieleen sellainen "RÄJÄHDYSVAARA" -kyltti :O Olin niin täynnä kaikista latareista, treenijuomista, palareista eikä ruoka tahtonut loppua, ei sitten millään. Jalka- ja selkätreenin jälkeen on hankalinta syödä. Aika hassua sinänsä koska luulisi että kroppa huutaisi ruokaa varsinkin rankimpien treenien jälkeen. No, kun olin saanut koko lautanen heitetty naamaan pidin hetken tauko ennen kun oli iltapalan vuoro... Sen päälle vielä vitamiinit ja paljon vettä. Olo oli kun jalkapallo kun pääsin nukkumaan :/ Blurp!!! En ehtinyt nukkua kovin kauan ennen kun heräsin kiljuvaan nälkään! Jessus sentään! Ensin syön niin paljon että hädin tuskin pystyn liikkumaan ja hetken päästä onkin taas nälkää. Kello kahden jälkeen en saanut nukuttua kunnolla kun olin niin nälkäinen että olisin voinut oksentaa nälästä. Tiedättekö se olo kun on niin kova nälkä että on paha olo? Siellä sitten yritin ajatella miten hyvää on opetella elämään nälän kanssa kisadieettiä varten, rasva palaa, treeni meni perille kun on nälkä jne... Join vettä nälkääni sillä seurauksella että jouduin juoksemaan vessalla koko ajan :D Olin todella lähellä sekoittaa protskusheikin mutta ajattelin että jos on tullut 4 kg painoa lisää kahdessa kuukaudessa en tarvitse lisää ruokaa. Olin todellakin helpottunut kun herätyskello soi ja sain hyppää aamupalan kimppuun <3 + muistin olla kiitollinen siitä että saan syödä puuroa ja muutenkin suuria annoksia ja siitä ettei ollut pakko lähteä aamulenkille noin nälkäisenä.
Aamu kruunasi se että KAHVI OLI LOPPU :( Pää ei oikein toiminut jalkarääkin jälkeen ja olin unohtanut ostaa lisää. MURRRR!!! Olin niin paniikissa että söin pari kofeiinitabuja vuodesta nolla jotka löysin laatikosta kotona ja keitin jotain "piristävää" teetä (myös vuodesta nolla) :D En ole ollenkaan riippuvainen kahvista aamulla.... heh-heh-he... Jopa latari kävi hetken mielessäni mutta onnistuin hillitsemään itseäni :)

Jepp-jepp-jeppis! Iltapäivällä oli olkapäätreenin vuoro. Nekin olivat lähellä räjähtää :D Hyvä tuntuma ja pumppi. Ohjelmassa on suoria sarjoja ja perinteisiä liikkeitä

- pystypunnerrus sekä käsipainoilla että smithissä
- vipareita sivuille, eteen ja kumarassa
- pystysoutua tangolla

Lopuksi tein vatsoja Gym 2000 ihanassa kidutuslaitteessa ja sen päälle herkkuhooveria 4xmax :P LÖÖÖÖV!!!

2 kommenttia:

  1. Mullahan oli tuollainen yönälkä-episodi parisen viikkoa sitten. Itse tosin kiskasin sitten purkin tonnikalaa ja 300g cashew-pähkinöitä. Väsytti niin älyttömästi ja veden juominen ei auttanut, joten tein syömisratkaisun. Tosin mulla on ruuat niin vähissä että ehkä kroppa vaan viestitti että ravintoa tai tilttaan.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Mulla on omasta mielestäni aika reippaasti ruokaa ja silti. Olin kyllä todella lähellä vetää jotain rakennusaineita joten ymmärrän täysin sinun päätöksesi pelastaa yöunet :) Tsempit sullekin Aikku :D!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.