Sidor

21.10.2012

Lepoa, löhöilyöä ja palautumista

Terkkuja palautumisleiriltä! Neljä kovaa treeniviikkoa takana joten nyt on levon paikka. Tuli kyllä tarpeeseen koska kuten olen maininnut aikaisemmin niin olen huomanut ylirasittumisen merkkejä käsissä. Minulla on myös ollut sellainen olo kun olisin saamassa flunssaa. Olen oppinut sen, että se on kehoni tapa sanoa että nyt pitää huilata. Paras paikka levätä, ladata akkuja ja palautua on äidin luona Nauvossa :) Täällä on niin paljon muuta tekemistä etten ehdi ajatella sitä ettei salille ole asiaa. Ohjelmassa on löhöilyä, venyttelyä, nukkumista, metsätöitä, oleskelua ja leikkimistä kissojen kanssa. Eilen kävin aamulenkillä ja venyttelen oikein urakalla.

Lähdemme ensi lauantaina Tampereelle muutamien treenihullujen kanssa. Luvassa on kovia ohjattuja pt-reenejä Wolfilla, minulla Teron kanssa:), treffit valkun kanssa, posetreeni ja teffit huolettavani kanssa. Katsotaan mitä Bulilla on sanottavaa kehityksestä viime treffistä, kahdessa kuukaudessa on uuden treeniohjelman myötä tullut yli kolme kiloa lisää painoa, toivottavasti oikeisiin paikkoihin ja lihaksena eikä läskinä. Pitää myös jutella Bulin kanssa haaveestani välidieetistä keväällä. Kuten kerroin aikaisemmin menen huoltajaksi kevään kisoihin joten huolettavani kanssa pitää jutella siitä. Luvassa on siis aivan huippu weekendi :D!!!!

Hyvää sunnuntai kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.