Sidor

17.6.2012

Oksut ja uudet pöksyt


Hellou lukijat!
Minulle kävi vähän hassusti eilen yläkroppapumppitreenin jälkeen. Tulin kotiin, söin ja menin ulos puistoon lukemaan. Tuli kuitenkin niin paha olo että jouduin menemään sisään lepäämään ja hetken päästä oksensin viisi kertaa putkeen... Sen jälkeen oli ihan hyvä olo ja uskalsin syödä taas kolmen tunnin jälkeen ilman ongelmia eikä ollut muita oireita.  Pikkasen turhauttavaa! Onneksi meni kuitenkin 3 h itse treenin jälkeen ja 2 h ruuan jälkeen ennen kun oksut lensi niin uskon että kehoni sai imeytetty palarin ja treenin jälkeinen ateria, ainakin osittain :) Testailin syödä samat ruuat tänään enkä ole vielläkään käynyt yrjömässä joten en usko että se johtuu ruokamyrkytyksestä. Luin että kovan maitohappotreenin jälkeen voi tulla niin paljon maitohappoa kehoon että se reagoi siihen tyhjentämällä vatsaa päästääkseen hapoista eroon... Enhän minä näistä mitään tiedä mutta olen kyllä eliminoinut senkin teorian koska oksensin noin pitkällä viiveellä itse pumppitreenin jälkeen. Kai ne oksut olisivat tulleet jo pukuhuoneessa jos se johtuisi siitä.
Tänään kävin aamulla etureiska, pohkeet ja vatsa treenissä Gym 2000:lla. Sali oli lähes tyhjä ja sain olla siinä puolet ajasta yksin. LUKSUSTA!!! Treeni sujui ensin vähän huonosti kun en jaksanut tehdä tismalleen yhtä kovia sarjoja kuten viimeksi, mutta sain lähes yhtä kovia kyykkyjä ja prässejä pulkkaan. Nooh, sain lisättyä 10 kg reidenojennukseen ja askelkävelyn kohdalla päätin että nyt helskatti vedän sen loppuun saakka samoilla painoilla kun Janne heitti mulle käteen viime treenissä torstaina. Siis mulle tappopainot. Hyvinhän se meni ja sain siihenkin liikkeeseen lisättyä rautaa. Tein 30 askelta 3 kertaa 12,5 kg käsipainoilla :D Sooo NICE!
Vatsat taljassa sujui loistavasti! Siihenkin sain kehitystä, 4 sarjaa 35 kg:lla ja yksi 30 kg:lla (toistot 6-10). Päälle hooveria 4 kertaa max ja lopputulos oli tämän näköinen daami:


Salin jälkeen kävin himpessä syömässä, suihkussa ja nukuin tunnin. Sitten kävin Intersportissa shoppailemassa uudet reenipöksyt, Niken räikeät lila/pinkit :D Mulla on sama malli mustana jo kaksi kappaletta ja todellakin rakastan niitä :) Pitää vaan saada lisää massa tohon ahteriin jotta noi trikååt näyttäisivät mahdollisimman hyvältä.



Olin ajatellut ottaa teille kuvan mun välipalastani mutta mutta... kävi sitten niin että söin sen ennen kun sain kamerani esille :P SORRY!! Tarjolla oli banaani, protskudrinkki, cashewpähkinöitä, L-glutamiiniä ja bcaa pillereitä. YUMMY:P



Huomenna pääsen Manseen!!!! Hula-hula!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.