Sidor

31.12.2012

Aamuaerobinen sisällä ja treenileiri viikonloppuna

Kävin ensimmäinen kerta elämässäni tekemässä aamuaerobinen Gymillä tänään. Ulkona oli niin liukasta ettei kävelemisestä olisi tullut mitään puhumattakaan jostain reippaasta kävelyvauhdista. Kävelin siis muutama sataa metriä salille jonka jälkeen olin ihan hikinen... jatkoin aamuaerbinen reippaalla ylämäkikävelyllä juoksumatolla, hiukan kuntopyöräilyä ja lopuksi venyttelin jalkoja ja sieltä kotiin aamupalalle + koko kropan venyttelylle. Hikoilin kun pieni porsas... Minun mielestä on jännää että hikoilen ihan hulluna silloin kun hoidan aamuaerobinen aamulla tyhjällä vatsalla. Jos kävelen sama matka salille + lämmittelen esimerkiksi kuntopyörällä tai muuten menen kävelylle johonkin toiseen aikaan päivällä kun olen syönyt en hikoile läheskään niin paljon. Mistäköhän se johtuu? Pitää selvittää :)

Eilen selvisi että menen Milos Sarcevin vetämään treenileirille ensi viikonloppuna (pe-su). Luvassa on sekä luentoja treenaamisesta, ravinnosta, lisäravinteista ja kilpailemisesta että viisi yhteistreeniä :) Ihan huikeeta :D Eilinen iltapäivä meni siihen että juoksin ja pomppin ympäri kämppääni into piukeena... Näytin luultvasti isolta plussapallolta. Olen kyllä niin onnellinen ja kiitollinen siitä että minulla on valmentaja joka mahdollistaa tämä! Veikkaan etttä opin niin paljon uutta viikonloppuna että pää on ihan sekaisin :D Halu oppia uutta treenaamisesta ja siihen liittyvistä asioista on minun tapauksessani loputun suo ja mitä enemmän opin sitä paremmin ymmärrän miten vähän minä tiedän joten luultavaksi tiedän vielä vähemmän tämän jälkeen ;)

Tämä on nyt se vuoden viimeinen blogipäivitys vaikka niin toivotin hyvää uutta vuotta kaikille jo eilen... Hujasin, heheeee :D!! Eli HYVÄÄ UUTTAA VUOTTA!! Minä jatkaan akkujen lataaminen huomisen jalkatreeniin.

P.s. Kuulin tänään että raejuusto oikeastaan on muumijauhelihaa :P Kaikkihan tietää jo sen, että mozzarellajuusto on muumilhaa ja tofu on muumin lihaa... Mmmm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.