Sidor

9.2.2015

Posetreeni ja dieettikuulumisia :)

Heippuli :D!

Täällä menee hyvin. Paino laskee ja pian olen jo seiskalla alkavalla luvulla :D Ehkä jo ensi viikolla. Paino on alimmillaan ollut 80,9kg joten lähellä on :D Tänään lähti dieettiviikko nro kuusi käyntiin, enää on jotain yli 30 jäljellä :D En kauheasti jaksa laske koska silloin huomio kiinnittyy liian paljon dieetillä olemiseen, paremmpi ettei se tee sitä. Jos ollaan ihan rehellisiä niin en edes huomaa olevani dieetillä, kunto kiristyy tietty mutta en muuten huomaa. Olen melkein unohtanut olevani dieetillä, ihan normaali arkihan tämä on. Syön, treenaan, nukun ja teen koulu- sekä työjuttuja. Perussetti :)

Olin tänään poseramassa. Otin teille kuvia :) Olkaa hyvä!






Huomenna on hemmottelupäivä. Pääsen aamulla herra Kivisen hellään hoitoon :) Etureisiä olisi tarkoitus veivata. Sen jälkeen on kuntotsekki ja kahvitreffit yhden ystävän kanssa. Olen saanut pidetty Jari tyytyväisenä edellisestä tsekistä kuntokuvilla ja painoraporteilla. Katsotaan jos se keksii jotain muutoksia mun ohjelmiin huomenna. Mulle sopii kaiken, tottelen kuitenkin :)

Muut paremmasta kunnosta haaveilevat, minuun voi ottaa yhteyttä jos tarvitsee apua treenaamisen/syömisen kanssa :) Helmikuun ja maaliskuun ostetuista palveluista saa -20%

17 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti!! Vielä on "hieman" matkaa kisakuntoon mutta onneksi on aikaakin :D

      Poista
  2. Heippu Dea! :) Tosi hyvältä näyttää, aloin vaan miettimään, jotta kuinka pitkä sie olet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kaisa! Olen 165cm eli kisaan keskipitkässä sarjassa jos sitä ajattelit :)

      Poista
    2. Hieman arvasin ;) Tuutko säkin samaan sarjaan?

      Poista
    3. Eheei en tosiaan! :) Kyllä se joskus kiinnostais, mutta tällä hetkellä voimanostan lähinnä ja koitan siinä sivussa kasvattaa lihaksia :) Ja oon 170cm, menisin pitkiin. :) Alottelen takasin blogielämää tauon jälkeen, voit käydä lukemassa kaisaksal.blogspot.com :)

      Poista
    4. Okei :D Mun pää ei kestäisi voimannostoa :D Tulee pissa housuihin pelkästään ajatuksesta :D

      Poista
    5. Haha :D Musta on kivaa viedä itseään äärirajoille, niin voimassa kuin kehoilussakin :) Teen edelleen tosi kovia jalkareenejä (pumppipamppi!), mutta pääliikkeet ovat kuitenkin lyhyitä sarjoja ja pään kanssa taistelua. :D Olen vielä niin alussa, että meinaa pään kanssa tulla ongelmia, varsinkin kovissa penkki-reeneissä! :D

      Poista
  3. Näyttää tosi upeelta! :)

    VastaaPoista
  4. Wow aivan oot upea vaan

    VastaaPoista
  5. No saanko nuolen sua??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei olectapana poistaa asiattomia kommentteja joten tähän vastaan, että kiitos mutta ei.

      Poista
  6. Voi "reps" sentään! :D
    Sulla on ihailija! ;)

    Tosi mielenkiintoista seurata sun matkaa ja miten kroppa muuttuu dietatessa, varsinkin ku se on myös minulla edessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu Ilona, noita tulee ihan kiitettävästi, varsinkin sosiaalisessa mediassa.

      Mä on sun koekani, tiedät sit ten mitä ei kannattaa tehdä ;)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.