Sidor

16.11.2013

Life is good!!!

Helloujaa! Takareidet ovat palautuneet tulehduksesta, voin treenata taas ja elämä hymyilee isosti :D Miten niin treeninarkkari?? Pakko sanoa että onneksi on valmentaja joka on fiksumpi kuin minä lepoasioissa, ainakin mitä koskee muiden lepoa. On se muutenkin aika usein fiksumpi kuin minä... se on todistettu jo monta kertaa. No jokatapauksessa kunnon hevosannos Burana naamaan ja lepoa teki tehtävänsä, olin jo perjantaina huomattavasti paremmassa kunnossa. Onneksi takareidet ei tuntunut siltä että ne olisivat kokonaan tulehtuneita vaan tuntui siltä että osa niistä oli tulehtuneita, en tiedä jos tämä on mahdollista mutta tältä se tuntui. Takareisien alaosa oli tulehduskipeä mutta se helpotti onneksi jo yhden päivän Buranapopsimisen jälkeen. Minä syön todella harvoin lääkkeitä, en edes muista milloin viimeksi olisi syönyt jotain, taisi olla viime keväällä kun kädet olivat tulehtuneita pienen käsijumpan jälkeen. Oikeastaan ainut tilanne jolloin syön kipulääkkeitä on silloin kun haluan päästä treenistä aiheutuneesta tulehduksesta eroon nopeasti jotta pääsisin takaisin treenaamaan. Jos pää särkee juon vettä ja syön hiukan suolaa sekä menen aikaisemmin nukkumaan, sillä se lähtee :) Ei minulla edes ikinä ole päänsärkyä ja jos sitä on tiedän että joko pitää hoitaa nestetasapaino kuntoon tai levätä. Muita lääkkeitä en ole syönyt vuosiin kun ei ole ollut tarvetta enkä oikein halua syödä mitään :) Kun ei ole tapana popsia särkylääkkeitä niin menee ihan sekaisin jo yhdestä Buranasta, olin suunnilleen pilvessä koko torstai :D

Jalat oli jo perjantai iltapäivää mennessä niin hyvässä kunnossa että menin Gymiin hakkaamaan olkapäitä ja ojentajia :) Oli kyllä ihana tunne päästä pumppaamaan verta lihaksiin taas :) Kiitos Burana ja lepo!!! Pääsin testaamaan uusi sitruunanmakuinen Intra, oli hyvää ja kiva saada vaihtelua appelsiinin makuiseen :) Uusia makuja saa nyt myös Sporttimekalta!

Minua jäi kuitenkin vaivaamaan sitä että torstain treeni jäi väliin ja treeninarkkari sekä NatsiDea kun olen niin menin sitten tänään tekemään kaksi treeniä, aamulla selkä ja vatsa sekä iltapäivällä torstain etureisi- ja pohjetreeni. Nyt on treeni Feng Shui taas tasapainossa :) En olisi pystynyt elämään sen kanssa että olisin jättänyt yksi mahdollisuus antaa lihaksille kasvuärsykkeitä väliin. 

Pakko vielä sanoa että hiilarit rokkaa :) Kyllä ilmankin pärjää mutta kun aamulla vetää hiilareita, aminohappoja ja koffeiinia niin kyllä treeni kulkee! Ihan kun painais Play-nappia. Mullahan ei ole kovin paljon hiilaria ruokavaliossani enää, ei muuta kun treenin ympäri. Dieetillä kun ollaan. Jäin aamulla treenaamaan vaparia treenin jälkeen ja keksin siihen hyvät loppuposeraukset ja lopun. Laskin että vaparissa taitaa olla 15 poserausta tällä hetkellä. Enemmän en tarvitse, aikaa on kuitenkin vain 60 sekuntia.

Treenin jälkeen maistui uni. Vedin kevyet kahden tunnin unet, heräsi syömään ja päälle lisää lepoa sekä hiukan opiskelua :) No juu, ehdin minä otamaan pari kuvaakin minun jaloista :) Syy oli se, että minusta minun takareidet alkavat tulla esille, ainakin vähän. Tämä on ihan uusi juttu minulle nyt dieetin myötä kun rasva sulaa takapuolelta :) Kisadieettiä odotellessa :)






Sovittiin treenitreffit Reetan kanssa iltapäiväksi ja mentiin yhdessä jumppamaan. Pakko taas todeta että hitto miten kivaa on treenata ja saada lihakset turvoksiin!!! Tämä on kyllä maailman hienoin laji, ainakin minun mielestäni! Treenin jälkeen mentiin taas peilisaliin Reetan ja Iinan kanssa tekemään T-kävelyä, vaparia ja line upia. Otettiin osa nauhallekin mutta siitä tuli niin pimeä pätkä ettei näy mitään. Aina ei voi onnistua.

Tässä tämän sekopään treenijuoma- ja banaaniarsenaali. Onneksi Gymillä on vessa ;)




Huomenna pääsen tekemään takareisiä- ja pakaroita :) Aika hienoa! Menen myös katsomaan minun siskoni vauva joka syntyi viime viikon tiistaina. Minusta tuli pienen pojan täti :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.