Sidor

4.11.2013

Kuulumisia

Tjenare!
Tiedättekö että tänään on ensimmäinen päivä kun pystyn koskemaan minun etureisiä ilman että sattuu :) Taisi keskiviikon jumppa mennä perille! Huomenna sitten uusi setti Ramin kanssa :D Can´t wait!!!! Tämä hölmö meni myös varamaan yksi jalkatreeni lisää täksi kuukaudeksi joten nyt on luvassa kuusi ohjattua jalkatreeniä neljän viikon sisällä :D Taisi mennä vähän lapasasta taas kerran. Olen lapseellisen innoissani tästä ja olen ollut yhtä hymyä koko päivä töissä :) Joskus mietin että menikö jotain pahasti pieleen lapsuudessani tai miksi minusta on tullut tällainen sekopää.

Viikonloppu meni tosi rennosti, minulla oli tarkoitus jumpata takareisä ja pakaroita perjantaina mutta jalat olivat niin kipeitä että suosiolla vaihdoin treenin paikka selkätreenin kanssa. Se oli hyvä ratkaisu :) Voi olla ettei siitä muuten olisi tullut mitään. Lauantaina oli lepopäivä ja meillä oli äidin kanssa ajateltu lähteä ulkosaaristoon moikkaamaan mummoa. Minulla iski kuitenkin kunnon päänsärky ja tunsin muita flunssaoireita kun tulin kotiin aamulenkiltä joten jouduttiin siirtämään reissu sunnuntaihin jotta saisin hoidettu itseni kuntoon ettei mummokin sairastuisi. Minulla menee yleensä vastaavat jutut ohi kun heti lepään ja vedän masu täyteen vettä, c:tä ja glutaa. Näin meni myös tällä kerralla, minulla oli sunnuntaina täysin terve olo joten kävin aamulla tekemässä se siirretty takapuolijumppa ja siitä sitten kotiin syömään,  bussilla Nauvoon ja siitä kohti Houtskari. Nyt kun minulla ei ole enää aamupuuroa ja ainut ateria jossa on hiilaria on päivällinen niin joudun vetämään se myös aamutreenien jälkeen, eli söin aamupalaksi riisiä, kanaa, valkuaista ja parsakaalia. Vaihtelu virkistää :) Oli kiva nähdä mummoa vaikka hänellä on vakava muistisairaus eikä oikein pysy mukana keskusteluissa tai muistaa meidän nimet. Siitä tuli taas hyvä muistustus siitä, että elämästä pitää nauttia niin kauan kun sitä on ja tehdä niitä asioita joista tykkää ja jotka tekevät onnelliseksi. Usein tuntuu siltä että elämä kestää ikuisuuden mutta näin ei kuitenkaan ole. Kannattaa nauttia joka hetkestä :)

Jalkakivuista huolimatta pääsen kyllä spagaattiin on se ihmeellistä. Tässä kuva minun normi aamuvenyttelystä :) Spagaatti on muuten loistava tapa venytellä jalkoja!




Minun on vielä pakko esittää teille miten hienosti minun ovikylttini on tuunattu töissä. Sarjakuva sain lahjaksi yhdeltä työkaverilta ja ankka toiselta. Sopii tällaiselle suomenruotsalaiselle bodarille :)




Olen myös erittäin tyytyväinen oikeudenkäyntilaukkuuni johon mahtuu hyvin kaksi sheikkiä, välipalajauheita ja muuta anabolista :) Meillä voi joskus kestä istunnot ja joskus ruoka-ajat venyvät tai joudun vetämään välipala istuntosalissa, silloin tällainen kassi on todella kätevä! Lisäksi näytän lähes normaalilta kun kädessä on kukkakassi eikä miljoona minigrip-pussia joissa on valkoista jauhetta, pillereitä ja sheikkejä :) Tämä ei herättää niin pajon huomiota mikä joskus on ihan hyvä asia :)




Arvatkaa jos olen innoissani tulevasta viikonlopusta jolloin meillä on pt-päivä, pikkujoulut ja jään Treelle kolmeksi päiväksi treenaamaan ja fiilistelemään :)!?!?!? Ajattelin kerrankin laittaa jotain muuta kun treenivaatteita päälle kun menen sinne ja olen varanut pikkumusta + korkkareita pikkujoulujuhliin. Ihan kiva laittautua joskus! 

Tällaista tänään :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.