Sidor

25.1.2013

Vuosi on kulunut ja Tampere kutsuu... taas :D

Huomenna on kulunut 363 päivää, eli melkein vuoden siitä kun ekan kerran kävin Bulin toimistolla juttelemassa ja sain ruokavalioni+treeniohjelmani käteen. Siitä reissusta jäi ehkä parhaiten mieli herran hauis, yritin kovasti olla tuijottamassa sitä koska en ollut ikinä nähnyt mitään vastaava :D Sain myös tietää että siitä lähtien olen ammattilaisten käsissä. Lähdin toimistolta suoraan WFCiin tapamaan Teroa, tai ainakin yritin... En oikein löytänyt perille vaikka sain selvät ohjeet miten mennään toimistolta Wolfiin ja mukana oli myös netistä tulostettu kartta :o Terolta sain kuulla että minulla on ihan paskat kengät ja piti kertoa hänelle jos olen parisuhteessa, oli kuulema hyvä asia etten ollut suhteeessa koska siitä ei seuraa mitään hyvää, ainakaan treenin kannalta. Huomenna on taas luvassa reissu Tamperelle, tällä kerralla menen ensin Teron käsittelyyn ja vasta sen jälkeen toimistolle. Nykyään löydän molempiin paikkoihin ilman karttaa :) Minulla on myös toiset kengät ja olen seuranut Teron parisuhdeneuvoja... Pääkopassa on tapahtunut suuria muutoksia, olen oppinut paljon treenaamisesta, ymmärtänyt miten vähän tiedän siitä ja miten paljon oikeasti haluan oppia... Oma paino on vuoden aikana noussut 14 kg ja treenipainot ovat pienentyneet. Odotan innolla mitä tuleva treenivuosi Fitfarmilla tuo tullessaan :D Ei kun kohti uusia haasteita! Pakko kuitenkin myöntää että huominen Terojumppa jännittää aavistuksen verran kuten myös Bulin kuntotsekkaus... Hyvällä tavalla silti ;) Huomenna olisi myös tarkoitus jutella dieetin aloitusajankohdasta. Iiiiik!!

Olen rikkonut oma lepopäiväennätykseni, viisi vuorokautta / neljä päivää ilman treeniä!!! Vastaava tulos olen saanut viimeksi kun minulla on ollut joko joku loukkaantuminen tai olen ollut sairaana mutta en muista milloin viimeksi "terveenä", puhutaan vuosista... Olen toki tehnyt viikon aamuaeerobiset, mutta ei mitään salitreeniä. Maanantai ja tiistai sujuivat helposti, olin oikeasti väsynyt ja lepo tuntui hyvältä. Keskiviikko teki jo tiukka. Onneksi siskoni tuli auttamaan ja haki minut töistä etten menisi salille :) Torstaina menin suoraan töistä Veeralle hierottavaksi joten sain sekin päivä kulumaan. Selkä oli ihan jäätävässä jumissa ja on ollut koksetusarka tänään. Voitte kuvitella miten ihanaa oli päästä salille tänään! Väsymys, päänsärky ja alavireys oli poissa :) Kannatti siis levätä vaikka teki tiukkaa. 

Tästä tuli nyt hiukan lyhyempi päivitys mutta no can do, palaan asiaan kun olen tullut kotiin Tampereelta :D Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.