Sidor

22.1.2013

Tyttö huilaa...

Heippa! Tämä tyttö huilaa nyt hiukan. Eilen oli perinteinen lepopäivä ja aamuaerobinen. Huomasin jo sunnuntaina että väsyttää todella paljon, olo oli aika flegmaattinen ja olin todella tunneherkkä, aloitin jopa itkemään kun äiti kysyi jotain minun opiskelusta... Fiilis jatkui eilen :( Ajattelin että se menisi ohi sillä lepopäivällä mutta kun hersäsin tänään aamulla huomasin ettei se ollut mennyt parempaan suuntaan. Katsoin kalenteria ja huomasin että minun pitäisi pitää palauttava viikko, eli huilata pari päivää ekstra tällä viikolla. Ihme juttu että väsyttää kun kroppa on tottunut tähän treenijaksotukseen ja takana on normaalien treenien lisäksi Milosin treenileiri ja viime viikonlopun pt-päivä ;) Otin kuitenkin treenikamat mukaan töihin varmuuden vuoksi, jos olo sattuisi menemään ohi... No, kun on palauttava viikko pidän myös palauttava viikko, tai siis ne ekstra lepopäivät eli jätin treenikamat töihin enkä mennyt trenaamaan. Nyt on pakko huilata. Minulla on myös ollut hiukan päänsärkyä ja veltto + kummeinen olo tänään kuten aina kun annan keholle lupaa levätä. Hyvä että palaudun kunnolla nyt ja saan akut ladattu koska lähden taas Tampereelle treenaamaan viikonloppuna, tällä kerralla jalkoja Teron kanssa eli luvassa on kovaa kyytiä. Menen myös treffaamaan Bulia ja näyttämään kuntoa. Jää nähtäväksi millainen palaute saan tästä "pienestä" painonnoususta viime kuntotsekkauksesta... 

Tässä muuten kuva minun rahkaherkusta, eli rahkaa terästetty oliiviöljyllä ja mustikoilla :P Muuten laitan sojalesitiinirakeita rahkaan mutta jos ne pääse loppumaan joudun siirtymään tähän... Pitää varmasti olla aika sekisin jotta vapaehtoisesti vetää tota ja vielä tykkää siitä ;)




Kävi hassusti eilen kun olin ostamassa uusia eväslaatikoita. Tarkoitus oli ostaa samanlaisia kun minulla on käytössä tällä hetkellä ja jotka olen onnistunut unohtamaan kavereiden autoihin + muuten hukkaamaan. No, minulla ei tietenkään ollut vanha mukaan koska oletin että Ikeassa olisi samanlaisia eväslaatikoita vuodesta toiseen... eihän tietenkään ollut!! Ostin puolen tunnin rankan pähkäilyn jälkeen kaksi pientä laatikkoa ja kaksi isoa koska olin varma siitä että ne pienet on paljon pienempiä kun vanhat laatikot mutta iso versio näytti aika isolta... Kyllä silmä pettää! Kun tulin kotiin huomasin että se pieni eväslaatikko on paljon isompi kun omat vanhat eväslaatikot ja iso eväslaatikko on ihan jäätävän iso, eli tarkoitettu hevoselle! Testasin laatikoiden volyymiä ja uuteen "pieneen" laatikkoon mahtuu noin 2 kertaa vanhan pienen laatikon sisältöä :D Heh-heh! 

Vanha eväslaatikko ylhäällä, pieni uusi keskellä ja isot uudet alhaalla.
 Palaan asiaan kun on jotain järkevää kerrottavaa :D Tsaukki-daukki!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.