Sidor

11.8.2012

Lepo jatkuu...


No voihan juku! Enhän minä ollutkaan salikunnossa tänään :( Olo oli herätessäni sama kun eilen. Harmitti kovasti koska olin ajatellut että olisin voinut mennä Gymille tänään. Olen keksinyt uuden psykologisen tempun jonka käytän vastaavissa tilanteissa silloin kun haluan mennä treenaamaan mutta järki ja kroppa pyytää lepoa tai silloin kun palauttava viikko on alkamassa. Kysyn itseltäni että "mikä on pahinta mitä nyt voisi tapahtua jos jätän sali väliin ja jään kotiin lepäämään"? Vastaus oli tänään että jos jään kotiin saatan tulla terveeksi ja jos menen salille voin sairastua kunnolla enkä kuitenkaan saisi treenistä niin paljon irti kun pelkäisin että minulla on kuumetta. Menin sitten takaisin nukkumaan ja olen pötkötellyt sängyssä koko päivän. Yritän parhaani ottaa tämä lepo- ja tankkauspäivänä ettei se tuntuisi niin turhauttavalta.
En ole mitenkään megasairas (ei kuumetta tai muuta, vain kipeä kurkku, pikkasen päänsärkyä ja muuten outo olo) mutta jollen ole kunnossa mennä salille en  myöskään ole kunnossa tekemään yhtään mitään muuta kun saada itseäni kuntoon menemään salille! Joten, makaan sängyssä villasukat jalassa, nukun päikkäreitä, syön entistä enemmän valkosipulia, c-vitskua, L-glutamiiniä ja juon niin paljon vettä että vessapönttö huutaa hoosianna :D
Olen aina ollut todella terve enkä ja minulla on ollut flunssa noin kerran viiden vuoden välein eikä ikinä päänsärkyä tai muita ongelmia. Sen jälken kun aloitin Fitfarmilla olen ollut kaksi kertaa flunsassa, kerran vatsataudissa ja nyt taas jotain flunssaoireita. Olen ymmärtänyt miten tärkeitä ravinto, lepoa ja kaikki lisäravinteet ja vitamiinilisät ovat silloin kun jatkuvasti rasittaa kehoa aina kovemmilla salitreenieillä. En voi tehdä muita johtopäätöksiä tästä kun se että kehoni saa nyt niin kovaa kyytiä salilla että herkemmin altistuu taudeille. Silti en todellakaan ole valmis treenaamaan rauhallisemmin jotta en sairastuisi näin paljon!!! Otan tämä opiksi ja alan suhtautua lepopäiviin positiivisemmin :D
Toinen jännä juttu on se että olen sairastunut juuri silloin kun minun palauttava viikko on alkanut, tai sen juuri jälkeen.  Juu juu, mietin taas liikoja :D! Bodylehti on luettu, välipala syöty ja tyttö menee takaisin sänkyyn kerämään voimia mahdolliselle selkätreenille huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.