Sidor

13.12.2013

Kolmas päivä sairaana, loppuisi jo...

Näinhän siinä sitten kävi, ei se kurkkukipu mennytkään ohi vaan pahensi kunnolla. Minulla oli niin kova kurkkukipu tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ja keskiviikkona että olin varma että nyt olen saanut joku supertaudin. Minulla ei ole ikinä ennen ollut niin kova kurkkukipu, nieleminen oli yhtä tuskaa ja jokainen kulaus vettä vaati kunnon henkinen valmistelu. Paras keino olikin juoda paljon kerrallaan kun kerrankin oli valmistautunut siihen :) Ensimmäinen ajatus oli että, "Voi helvetti, nyt iskee katabolia jollen pysty syömään!!" Toinen ajatus oli "Mä en pääse treenaamaan ainakaan keskiviikkona ja jos pahasti käy en myöskään torstaina ja mitä mä nyt teen!!" Sitten tajusin että joudun peruuttamaan Ramin keskiviikon jalkajumppa :( Meinasi tulla itku :( Juoksin sitten heti keskiviikkona aamulla Terveystaloon joka onneksi sijaitsee ihan kulman takana. Otettiin nielukoe ja lääkäri tsekkasi missä kunnossa kurkkuni on. Oli kuulema ihan tavallinen kurkkuvirus mikä menee ohi lepäämällä. Voitte kuvitella miten iloinen olin tosta lepäämisestä... Hittolainen, lepo on ihan p-stä kun on täynnä treeni-intoa ja luvassa olisi pari ihanaa jalkajumppaa Ramin johdolla. Sain kolmen päivän sairausloma, eli lepoa kolme päivää. 

No, ei saa valittaa. Saan olla onnellinen siitä että olen säästynyt sairauksista enkä ole ollut kipeä pariin vuoteen. Sairastelu kuuluu elämään ja sen pitää hyväksyä. Tämähän on kuitenkin todella pieni vaiva eikä kyse ole viikkojen levosta, ainakaan jos maltan levätä ja säästyn jatkotaudeilta. Olen luonteeltani sellainen, että minusta kaikki on itsestään kiinni, ainakin melkein kaikki. Eli jos päätän jotain ja teken töitä sen eteen niin näin myös menee. Päätin siis että yksi päivä sairastelua saa riittää. Nukuin urakalla koko päivän, vedin vitamiinejä ja glutaa sekä paljon vettä. Ei se päivä kuitenkaan riittänyt... Saamari!! Päätin sitten että okei, kaksi päivää. Perjantaina menen treenaamaan!!!! Joopajoo.... lattia sängyn vieressä näytti tältä tänään aamulla... En sitten mennytkään treenaamaan tänään enkä töihin. Olen useampaan otteeseen miettinyt että, mistäköhän kaikki räkä tulee kun se ei ikinä lopu.




Olin myös yllättävän fiksu ja tajusin etten ole Ramin jalkatreenikunnossa huomenna, joten verta itkien laitoin hänelle peruutusviestin :´( 

Olen sälvästi aika mies näissä flunssajutuissa. Heti kun joku pieni pöpö iskee niin tuntuu siltä että elämä loppuu siihen kun en pääse treenaamaan. Pahintahan on se, että tiedän että pidennän tauti jos menen liian aikaisin salille. Eli ainut järkevä mitä voin tehdä on levätä....

Mutta kuten jo kirjoitin, olisi voinut käydä pahemminkin ja sali pysyy kyllä siellä Braahenkadulla, ei se mihinkään lähde. Onneksi tänään on kuitenkin parempi olo ja ehkä voin huomenna, tai sunnuntaina mennä tekemään edes pari viparisarjaa... toivotaan :) Ensi viikolla meinaa on kova rokki ja treenaan niin kovaa että paukkuu, pakko on ottaa kaiken takaisin!

Kun on kipeä on hyvin aikaa kutoa sukkia... Hitto vieköön tämä minun kutomisvaihe!! Eilen luin varmasti kaikki maailman treenijutut mitkä löysin netistä ja kudoin samalla 1,5 sukkaa... Nyt tiedän KAIKEN kaikesta :D Ja lisäksi sain yhden superhienon pinkkipunaisen sukan valmiiksi, väri on tumma magenta toisin kuin kuvan väri :)





Juttelin tänään treenikaverin kanssa puhelimessa ja hän kysyi miten syömisen kanssa menee kun olen kipeä. No probems!! Ruoka uppoo aina ja pakkohan on syödä jotta parantuisi. Esimmäinen päivä menikin niin että nukuin koko päivä ja heräsin vain kun oli ruoka-aika. Nyt jaksan onneksi olla hereillä, lukea ja kutoa :) Rakastan kaalia kaikissa muodoissa, ruusukaalia, vvalkokaalia, varhaiskaalia, parsakaalia, kukkakaalia.... raakana, kypsänä, keitettynä, uunissa valmistettuna, you name it :P! Toinen rakkaus on valkuainen, jauheliha, kanaa.... rahkaa :) Joo joo! Se on jo yleinen vitsi töissä että Dealla on taas jotain kaalia mukana. Yksi työkaveri ol antamassa minulle kaalia jopululahjaksi :) En voi sille mitään, mutta pidän ihan todella paljon varsinkin kukka-, parsa-, valko-, varhais- ja ruusukaalista. Niitä syön sitten joka päivä :) Voisi olla pahempiakin paheita. Minun ruokavaliossani lukee kaksi kertaa "vihannskeia vapaasti", eli lounaan ja päivällisen kohdalla. Ja sen kyllä huomaa neidin ruoka-annoksista :D Jumalauta niiden vihanneksien määrä :D!!! Pitää nauttia niin kauan kun voi, nekin rajoituu jossain vaiheessa, viimeistään kisadieetin loppuvaiheessa.  Söin tällainen lounas tänään, kolmen kaalin härveli jauhelihalla, chilillä ja valkuaisella. Noi ruskeat pallurat valkuaisen päällä on savun makuista suolaa. En ole ihan vakuuttunut mausta mutta olen silti syönyt kokonaisen purkin pian :D Uppoo sekin!





Treenatkaa kovaa!! Tulen kyllä perässä :D!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.