Sidor

18.12.2013

Huomenna ei tule olemaan kiva jalkatreeni :D Rok rok!!!

Kyllä onni on olla terve, näin vaan on! Hitto että arvostan sitä nyt kun olen ollut kipeä muutaman päivän!!! Siis ihan oikeasti. Huomaan miten paljon se vaikutta minun psyykkeeseen että pääsen treenaamaan. Vaikka muuten olen todella positiivinen ihminen ja aina hyvällä tuulella niin mieli oli harvinaisen synkkä kun olen kipeä ja ihan pienetkin vastoinkäymiset tuntuivat tosi paskamaiselta. Nyt kun olen päässyt treenaamaan on taas tosi positiivinen mieli eikä ne pienet jutut tuntuvatkaan niin pahalta enää. Kyllä fyysinen rasitus vaikuttaa psyykkeeseen, ihan selvästi. Eli jos sinulla on taipumus olla negatiivinen ja masentua, mene treenaamaan, se auttaa.

Kuten kirjoitinkin eilen niin meillä oli sovittu jumppa tänään ja huomenna Ramin kanssa. Vaihdettiin treenijärjestys niin, että vedettiin olkapää- ja ojentajatreeni tänään, huomenna sitten etureiskat ja pohkeet. Parempi näin kun takana on sairastelua. Kroppa oli sen verran shokissa jo olkapääjumpasta että mun jalat tärisivät jo ekan pystypunnerrussarjan aikana. Miten jalat voi täristä kun tekee pystypunnerrusta... :D? Ja miten perse voi olla krampissa olkapäätreenissä?!? No, näin kuitenkin kävi. Kyllä olkapäätkin oli aika kovassa pumpissa, lähti melkein tunto :) Pakko todeta tähän että kyllä Rami on hieno mies, tänään se lupasi minulle että huomenna ei tule olemaan kiva jalkajumppa :D Can´t wait!!!!

Käytiin eilen vähän shoppailemassa jouluruokia äidin kanssa tukussa. Minulle ostettiin iso kaali ja muille kaikennäköisiä herkkuja. Kävin kyllä äitiä hiukan sääliksi koska kauppareissu osui minun treenin jälkeiseen ateriaan eikä minulla ollut kuin kaksi vaihtoehtoa, joko sanoa etten voi tulla kauppaan koska minun on syötävä tai sitten mennä kauppaan ja syödä siellä. valitsin jälkimmäinen. Yritin sillai huomaamattomasti vetää kanaa, riisiä, parsakaalia ja valkuaista isosta muovikiposta samalla kun kommentoin ja autoin rosolliainesvalinnassa, muuten olisin saanut kuulla että äiti joutuu tekemään suuret päätökset yksin. Hävetti kuulema niin paljon olla minun kanssa kaupassa etten edes päässyt lähelle jeesaamaan silliostoksilla tai joulukalkkuuna valitessa :D Itse olen niin tottunut syömään missä sattuu etten kiinnitä huomiota tollaisiin enää. Kuulema en enää ikinä pääse mukaan kauppaan enää :D

Tukussa on se hyvä puoli että on isoja kanapaketteja, tällainen 4kg:n paketti tuli mukaan kotiin :)




Reetta ja Aleksi tulivat käymään illalla ja toivat minulle mikromunahärvelin joululahjaksi. Piti kuulema huolehtia minusta kun minun itsesuojeluvaistoni ei pelitä ollenkaan. Enää en räjähdä munia niin että saan palovammoja otsassa tai niin että keittiön katossa, ikkunoilla ja kaapeilla on räjähtäneitä munia. Tämä tuli todellaikin taarpeeseen!!! Testasin tietty heti miten vempeli toimii ja onnistuin räjähtämään kolme valkuaista heti ekalla kerralla, onneksi sen sisällä niin ettei koko mikro ollut täynnä munaosia. Pitää ilmeisesti vahtia munat eikä roikkua fb:ssa :D







Nyt ruoka nassuun. Huomenna räjähtää Gymillä ja tämä tyttö saa kovaa kyytiä :D!!

P.s. katsoin videoita Olympian women´s physique kilpailijoista ja hitto että niillä on pienet jalat, monilla on ihan tikut ja puhutaan ammattilaiskilpailjoista ja mukamas lihaksikkaasta lajista. Voi morjens! Omasta mielestäni Susanna Mantila on ainut tähän asti näkemäni lajin kilpailija jolla on kadehdittavat jalat, sellaiset jalat johon itse pyrin kaikin keinoin. Tuskin minunkaan jaloista tule olemaan paljon jäljellä kun vedetään rasvat pois mutta olen kyllä päättänyt sen, että jossain vaiheessa niissä tulee olemaan ihan saakelisti lihaa, en halua tikut. Se kestää niin kauan kun kestää mutta jalkoja on saatava isoksi :) Prkl. Tähän pyritään :)

4 kommenttia:

  1. Oon myös huomannut ton, että treenaamalla tulee parempi mieli! Oon kouluviikkojen jälkeen aina ihan kiukkunen ja ahdistunut, kun en viikkoon pääse treenaamaan!

    Voi sun äitiparkaa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Mieti jos sattuisi jotein ettei pääsisi enää treenaamaan, esim joku onnettomuus tai sairaus :( Mä niin arvostan tätä että olen ehjä ja saan treenata! Okikesti, kaikki eivät ole näin etuoikeutettuja.

      Ei ole helppo olla mun äiti... mutta ei ole ollut helppo olla äidin tytärkään joten kyllä se tasoittuu :) Taitaa olla selvä syy-yhteys tossa ;)

      Poista
    2. Joo, välillä vähän pelottaa, että mitä, jos loukkaantuisi/sairastuisi niin, että joutuisi laittamaan homman pidemmäksi aikaa paussille. Ei olisi kyllä yhtään kivaa :-( Mut ei murehdita sitä nyt, kun ollaan terveitä! Nautitaan tästä!

      Poista
    3. No niinpä! Elämä rokkaa ja nyt nautitaan :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.