Sidor

31.5.2013

Sumo taistelija treenaa

Ihanaa! Perjantai ja edessä on pidennetty viikonloppu, olen maanantainakin vapaa :D! Olen jo laskenut montako jalkatreeniä minulla on jäljellä jolloin treenaan jalkoja vain kerran päivässä ennen kun saan niitä tuplasti, jäljellä on enää kolme kertaa. Miten maltan odottaa?!? Onneksi on viikonloppuna paljon treenejä, maanantaina lähden Tampereelle ja ti, ke, to + pe ovat todellakin treenirikkaita ja lauantaina on taas Tamperereissu edessä jolloin treffaan Bull :) Lähden maanantaina Tampereelle vain ja ainoastaan kalvokäsittelyyn. Mietin hiukan että ottaisinko myös posetreeniin silloin mutta koska minulla ei ole varmuutta määräaikaisen virkasuhteeni jatkosta kesäkuun jälkeen en välttämättä uskalla lisätä menojen määrä ennen kun saan varmuutta siitä. Olen kyllä harjoitellut paljon sitä mitä opin Sirpalta viime kerralla ja koen että homma alkaa luistamaan ihan hyvin, olisi kyllä aikaa lisätä haastemäärä niissäkin. Noooh, ehdin vielä ottaa Sirpaan yhteyttä jollen malta olla ilman :) 

Minulla on huomenna syntymäpäivä ja ajattelin juhlia sitä... etureisitreenillä :D Aika hieno tapa viettää synttäreitä ;) Laitan myös uudet tuplatreenipäivät jaloille syntymäpäivän piikkiin koska vetosin siihen pyytäessäni niitä Bullilta :) Eli tämä syntymäpäivä on hyvin jalkatreenipainoitteinen. Ei paha!! 

Ettei syntymäpäivä menisi katabolian puolelle jalkatreenipainotteisuuden takia sain Sporttimekalta apua palautumiseen :) Näillä luistaa kovimmatkin treenit ja kannatti todellakin kävellä kaatosateessa postille hakemaan niitä :)



Äiti tuli eilen illalla kylään ja sain heti kuulla että olen ihan "japanilaisen sumo taistelijan" näköinen. Kuulema täysin itse aiheutettu... Kyllä suora palaute on hyvä :D Just kun olin fiilistellyt että jess, minä kiristyn niin sitten äiti tulee palauttamaan takaisin maan pinnalle ;) 

Otin eilisen aamutreenistä videoklipin. Kamera oli aika huonossa kohdassa koska jäin sinne pkäsipainorivin taakse tekemään vipareita. Ehkä parempi näin ettei teidän ole pakko katsoa koko sumo taistelijaa!



Nyt tuli aika sekava päivitys,  koittakaa kestää!!

4 kommenttia:

  1. Mä välillä mietin, että hallitseeko treenaminen ja sen miettiminen mun elämää ihan liikaa, mut pientä se on sun rinnalla :-) Ihana lukea näitä sun kirjoituksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa!! Tuskin sulla ole mitään hätää :) En ajattele paljon muuta kun treeniä ja treenijuttuja jollei ole pakko. Sen lisäksi se on ihan normaalia että elämä pyörii oman intohimon ympäri ;) Mukavaa kuulla että tykkäät lukea mun juttuja! Välillä kyllä mietin että kukakohan näitä jaksa lukea mutta näköjään on kuitenkin muita sekopäitä jotkä näitä juttuja lukee...

      P.s. Sulla on kyllä hurjat koivet!!

      Poista
  2. Mulla on toi mies ja lapset vähän tasapainottamassa tätä hommaa :-) Aika lailla kyllä jutut pyöriin treenin ja ruoan ympärillä, näin on mies antanut ymmärtää, toistaiseksi on jaksanut kuunnella!

    Kiitos koipikommentista! Nyt kun saisi yläkroppaankin vähän lisää tavaraa, mutta eiköhän sitä tule, kun tekee vaan kovasti töitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh... Mulla ei ole ketään tasapainottamassa tätä touhua ja sen kyllä huomaa :D Saat varmasti lisää tavaraa yläkroppaan ajan myötä :) lisää treeniä vaan ja sitä kuuluisaa malttia. Itse tarvitsen lisää lihaa kaikkialle mutta töitä tehdään sen eteen eikä minulla ole kiirettä mihinkään :)

      Hyviä treenejä sinne!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.