Sidor

3.5.2013

Ääääää...... Mä haluun jo treenaamaan!!!

Ääääää...... Mä haluun jo treenaamaan!!! Aamu on mennyt pakatessa treenivaatteita, treenivarusteita, punnitessa lisäravinteita ja ruokia ja tietty keittiövaaka :) Pian olisi lähtö Tampereelle. Suunnitelmissa treffit kaverin kanssa, check in kämpässä, eväiden täydennystä ja sitten Milos Campin eka reeni :D!!!

Onneksi minulla on keittiö käytössä tällä kerralla niin voin valmistaa osan ruuista paikan päällä enkä tarvitse raahata kaikki mukaan. Se helpottaa huomattavasti ettei tarvitse kantaa about 10 banaania ja 2,5 päivän ruuat mukaan kun kulkee junalla ;) Vähän olen kuitenkin tehnyt valmiiksi...

Riisiä ja suolaa

MAAILMAN PARHAAT SHEIKIT!!!
 Luuletteko että pärjään näillä sunnuntai iltaan asti... :D?

Mömmöjä :P

Survival kit

Innostuin myös sopiman yksityistreeni Milosin kanssa leirin jälkeen 14.5 jolloin muutenkin menen Tampereelle tapamaan Bullia ja Ristolle kalvokäsittelyyn. Hiukan jänskättää... mutta veikkaan että opin paljon uutta taas ja että oma kipukynnys kasvaa kunnolla ja että pääsen puhumaan englantia ;) Menkää katsomaan Milosin kotisivuja http://www.milossarcev.com/!! Tästä löytyy ainakin yksi hyvä linkki Milosin treeneistä https://www.youtube.com/watch?v=p5wLATjTE2Q. Katsotaan miten minulle käy, onneksi on aikaa vielä valmistautua henkisesti siihen ;)



3 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.