Sidor

23.9.2015

Kisarapsa

Moikka :)
Pahoittelen, kisarapsa tulee vasta nyt :D 

Homma alkoi perjantaina sillä, että huoltajani Hanna tuli minun luokse maalaamaan ensimmäinen kerros Pro Tania. Se osoittautui todella helpoksi ja Hanna oli kaikin puolin ihan pro maalaaja :D



Pakkasin eväitä ja bäkkäriherkkuja. Meikän bäkkäriherkut näyttivät tältä:





"Pakotin" Jaria tekemään minulle ruokavalio heti lavan jälkeen. Se ei mennyt ihan helposti koska hän oli siitä mieltä, että minun olisi pitänyt mennä ravintolaan vetämään mättöaterian. En innostunut ajatuksesta ja pyysin ohjeet miten syödä optimaalisesti palautumisen kannalta. Ainut vaatimus oli se, että pitää olla yksi kokonainen kananmuna eikä Uncle Bens kastiketta. Sain kaksi kananmunaa :D sekä vihannekset vapaasti :D Olin siis ihan aidosti onnekukkulalla tästä ja otin mukaan kaikki niuitä vihanneksia mitä minun on tehnyt mieli syödä hieman suuremmissa määrin kuin ohjeissa :D Lähti lapasesta mutta minulla oli viimeistelyviikon jälkeen valtava tuoreiden vihanneksien puutetila :D Voin kertoa, että yksi kokonainen raaka punasipuli oli taivaallinen :D Ja kyllä, myönnän, olen ihan sekaisin enkä läheskään "normaali" :D Olen kuitenkin niin vanha, että olen ihan sinut itseni kanssa :)




Meillä oli huone Paviljongissa ja illalla oli ohjelmassa kilpailijakokous sekä väritsekki Jarilla, Samulilla sekä Sirpalla. Biksut menivät läpi ja olin juuri sen pituinen kuin muistin, 165,5cm. Laitettiin vielä yksi kerros Pro Tania illalla.






Lauantai meni meikkauksen, pienen posetreenin, levon sekä Jan Tanan parissa. 






Kilpailut olivat ohi melko nopeasti minun osaltani :D Kunto ei riittänyt jatkoon ja päätettiin heti lavan jälkeen Jarin kanssa, etten jatka Ouluun. Kunto oli sen verran pehmeä, ettei siinä olisi ollut järkeä.






Meillä on ollut tiedossa koko dieetin aikana, että kireys tulee olemaan ongelma mutta haluttiin kuitenkin viedä dieetti loppuun asti koska IKINÄ EI SAA LUOVUTTAA, jotta saisin kisakokemusta ja muutenkin kunto siistitty. Joten sinänsä ei ollut mikään jäätävä yllätys, että kunto jäi liian pehmeäksi, lähtökunto oli kuitenkin sen verran raju :) 

Toki oli ensin hieman pettynyt mutta toisaalta, tämä on ollut tiedossa ja työ minkä olen tehnyt tämän vuoden aikana, lue koko dieetin aikana, ei todellakaan mene hukkaan :) Tästä on todella hyvää jatkaa kohti kevään kisoja ja maltillisen palautusjakson jälkeen lähteä kisadieetille. Postitiivista on myös se, että homma kaatui pääasiassa liian pehmeään kuntoon. Se on suhteellisen pieni asia korjata suhteessa siihen, että suurin ongelma olisi rakenteessa tai jossain muussa asiassa. Nyt "vaan" polttamaan läskiä :) 

Pidetään kunto siistinä, eli paino saa noustaa maksimissaan muutama kilo ennen seuraava dieettiä. Itse olen ihan supertarkka sen kanssa :) Olen syönyt ohjeiden mukaan koko valmennukseni aikana (liki 4 vuotta) ja näin tein myös heti kisojen jälkeen. Se on kannattanut koska painoni on tähän asti noussut 600g alimmasta dieettipainosta. Oletan, että se koostuu nesteistä :) Jossain pitää näkyä kun siirtyy ketoosiruokavaliosta maltillisiin hiilareihin. Paino on nyt pysynyt samana koko viikon aikana. 

Kisan jälkeisenä aamuna lähdin lenkille siskoni kanssa ja olen luonnollisesti jatkanut aamulenkkien kanssa joka aamu. Salille sain lupaa mennä vasta tänään. 




Tämä viikko menee muutenkin levon merkeissä. Salitreenejä on kaksi ja aerobisia viisi. Ruoka lisätään hitaasti mutta varmasti. 

Tässä ote meikän aamupalanteosta sunnuntai aamulla: valkuaisia









ja puuroa :)




Kunto oli tämä 





Sunnuntai meni muuten kokonaisuudessaan perheeni kanssa. Oltiin kahvilla, lenkillä ja hengattiin 









Nyt on ohjelmassa muu elämä kuin pelkästään fitnestä. Syksy menee opintojen parissa sekä omien valmennettavien kanssa. Valmistun Lapin urheiluopistolta ja suoritan kaksi erikoistumisjaksoa pois alta Turun Yliopistolla. Jos pääsisin aloittamaan gradun kanssa kevään kisojen jälkeen. Pakko myöntää, ettei aina ole maailman helpoin yhtälö olla kilpaurheilija, valmentaa sekä opiskella kahdessa paikassa :D Mutta, jos tahtoo niin pystyy :D PERKELE!!!!

Otan nyt uusia valmennettavia mukaan tiimiin :) Laita koodia minulle dea@thundertrainingnutrition.com jos haluat todella henkilökohtaista valmennusta. Hinnastoa sekä valmennuspaketteja pääsee katsomaan täällä http://thundertrainingnutrition.com. Tiimillä on pt myös Turussa sekä Helsingissä. Minä ohjaan sitten täällä Tampereella :) Valmennuksessa on mm painonpudottajia, kuntoilijoita, lavalle tähtääviä sekä yksi maratoonari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.