Sidor

29.5.2015

Treeniarvonnan tulos, paino laskee ja homma etenee :)

Moikka :)

Hyvin kulkee :) Mun kroppa on laittanut hieman buustia päälle. Maanantaista lähtien paino on tippunut pari kiloa :O Huups….. Hikoilen kuin possu ja meinsin tänään liukastua omaan hikeen hackissa :) Naiseellista eh-hehe :D En vaan ymmärrä mitä ihmiset tarkoittavat kun sanoat , että dieetillä on kylmää ja hiki lakkaa tulemasta. Minulla on edelleen todella lämmintä ja hikoilen runsasti. Hyvä homma, kroppa toimmii edelleen siis :)



                               



Siirrytään nyt olennaiseen, eli Thunder Training & Nutriutionin fb arvontaan :) Arvonnassa oli yksi ohjaus veloituksetta. Arvontaan osallistuminne oli äärimmäisen helppoa, ei tarvinut kuin jakaa tätä ryhmävalmennusmainosta ja tykätä Thunder Training & Nutritionin fb -sivuista. Arvonta on nyt suoritettu lappujen ja kulhon avulla :) Ja voittaja on……







… MARKO LEHTINEN!!! Ukko pääsee treenaamaan :D Marko, laitathan mulle s-postia deahenr@gmail.com. 

Koska minulla on syntymäpäivä maanantaina niin päätin arpoa myös toinen treeni. Kun saa niin pitää myös antaa, eli minä saan vuosi enemmän ja annan yksi treeni lisää :) HANNA MÄENPÄÄ, sinulla on  yksi ohjaus odottamassa :) 


Kävin eilen poseramassa Julian kanssa. Kävin kyllä myös keskiviikkona treenaamassa poseja… ja tänään aamulla. No, kuten Jari totesi muutama viikkoa sitten niin "olen histortian eka syksyn kisaaja jolla on t-kävely pulkassa jo keväällä". Töitä on siis painettu aika paljon sen eteen. Ja töitä pitää painaa vielä. Tässä eilisen poset. Kyllä, noi ovat mustelmia. Minulla paukkuu verisuonet treenatessa. Kunnon fitnessbeibe räjähtää verisuonet treenatessa ja liukastuu omaan hikeen… vai miten se nyt meni :D :D 






Minulla piti olla jalkapäivä eilen. Olo oli kuitenkin herätessä sellainen, että päätion huilata. Kehoni kertoo minulle milloin on levon aika ja osaan nykyään myös toteuttaa kehoni toiveita. Näin lopputulos on paras mahdollinen. Reilu 20 vuoden urheilutaustalla osaa jo tulkita kehon signalit. Tänään vedin sitten jalkoja ja homma kulki hyvin. Sain lisätty painoja muutamaan liikkeeseen (reverse hack, prässi ja askelkyykky). Hannan mukaan näkee minun silmistä, että dieetti alkaa painamaan. Näitä sanoja kuullessani ajattelin että "paskat" ja heitin prässiin lisää painoja. Jos dieetti alkaa painamaan pitää treenata entistä kovempaa. Tässä vaiheessa ei voi painaa :D Päästä kiinni vaan. Hyvin kulki isommilla painoilla.

Tässä vielä pari kuvaa viikonlopun jalkatreenistä. Kuva ennen kyykkysarjaa ja sen aikana. Olin niin innoissani treenistä :D :D Kille Kuunteli rauhallisesti ja Harri nappasi kuvia kun meisti teki boksikyykkyä 100kg smithin tangolla. Killekin pääsi hommiin :D






Käykää muuten lukemassa Netan ja muiden valmennettavien kuulumisia Fitblogissa http://www.fitblog.fi/deahenrikson/blog/2015/05/29/netan-kuulumisia-ja-kehon-kuuntelua/

Netta on paukuttanut hyviä tuloksia viiden viikon aikana. Alkaa vaatteet löystymään :)




Tällaista täällä :) Huomenna on olkapää, rinta ja ojentajatreeni :) Yummy!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.