Sidor

27.8.2015

Reilu 3 weeks out

Moikka :)

Blogin puolella on ollut hiljaista. En ole jaksanut päivittää :) Kyllä, dieetti painaa ajoittain ja on pakko myöntää, että minulla on ollut myös muuta tekemistä :) Mutta sitkeästi olette jaksaneet käydä täällä kurkkimassa koska kävijämäärä on pysynyt ennallaan vaikka en ole päivittänyt moneen päivään. 

Nyt alkaa olemaan aika lyhyt aika ensimmäisiin skaboihin. Reilu kolme viikkoa :O En muuten ajattelisi asiaa kovin paljon jollei minulla olisi kisabikinit pöydällä ja some olisi täynnä sikspäkkipäivityksiä joissa lukee näin ja näin monta viikkoa enää. Kävin ulkoiluttamassa koristelua vailla olevat bikinit. Mahdun niihin eikä edes tunnu ahtaalta. Onneksi on vielä aikaa polttaa läskiä koska sitä tarvitsen :D Rasva tirisee koko ajan mutta mitä kireämpi niin sitä parempi. Okei, tiettyyn pisteeseen asti :) En ole vielä siinä pisteessä joten joudun painaamaan hommia :) Mutta hei, ainakin on bikinit :)






Pikkasen on muuten mimmi kehittynyt 2012 jälkeen… Ainakin asennon ja vaatetuksen puolesta.



                                                   


Toinen asia mikä uhkaavasti muistuttaa kisoista on hyllyllä olevat Protanit, liima ja öljy. Kiitos Fit4You. Jos joku ei ole hankkinut omansa niin tältä firmalta tulee nopeasti postilla :)





Myös ruuanlaittoni muistuttaa tulevista kisoista. Valkuaista menee nimittäin KIITETTÄVÄSTI ja keittiössä saattaa mennä esimerkiksi näin, että poltan vehnäleseet mustaksi valkuaispannarin päällä uunissa.






Tai tänään kun unohdin ottaa uunipelti ulos uunista ja paperi syttyi tuleen…. Näitä sattuu :) 

Nyt kaikki tietty haluavat tietää millaiset koristelut laitan biksuihin. Tai ainakin kuvittelen, että se on kiinnostuksen aihe :D Se saa jäädä salaisuudeksi ja näette sen vasta Jyväskylässä. Vaikka paljastan lähes kaiken niin jätetään se salaisuudeksi :) Voin kuitenkin paljastaa teille sen, että näppärä kun olen blingaan niitä itse :) Swarskovskeilla tietty ja niitä tulee PALJON :) Homma on jo nyt karkaamassa käsistä koska olen huomenut sen, että blingien liimaaminen on täydellistä puuhaa dieettiaivoille. Yksi timantti, toinen timantti, kolmas timantti…. jne :) Ainut huono puoli on se, että olen aika tehokas. Reilu 1000 kiveä tarttui biksuihin yhden illan ja yhden aamun aikana. Hommat loppuvat siis kesken aika pian :)


 


Olen jo siirtynyt trenitoppien koristelemiseen ja uhkasin myös blingata Teron kalsareita kullan värisillä blingeillä :) Hän ei innostunut siitä ja vaihtoi puheenaihetta. Ihme kaveri!






Terveysintoilija kun olen sain lainata Moonalta verenpainemittarin ja seuraan sitä. Minulla on ollut todella matala verenpaine koko kesän aikana ja päässäni on heittänyt paljon. On ollut aamuja jolloin en ole pystynyt kävelemään suoraan koko aamulenkin aikana tai olen ollut lähellä kaatua kyykkysarjojen välillä. Olen myös makanut sängyssä yhtenä illalla ja todenut sen, että päässäni tuntuu siltä, että olen humalassa enkä pysty kävelemään suoraan vessaan. Silloin laitoin koodia valmentajalleni tyyliin "en valita ja tää on oikeastaan aika mukava tila kun vaan makaan sängyllä mutta nyt heittää pikkasen päässä, onko ihan ok?". Tästä syystä olen vetänyt reippasti suolaa ja muuten yrittänyt nostaa painetta. Olen vaan ajatellut että se on "normaalia". No tietty ei ole normaalia mutta meillä on suvussa matala verenpaine ja tietty nyt kun liikun enemmän ja olen dieetillä niin…. No, kävi ilmi että verenpaine on todella matala. Viime viikonloppuna 41/107. Alin paine oli liian matala minun makuuni ja Jari määräsi täyslepoa. Jätin myös pois rasvanpolttajat ym. Kummasti olo tasaantui seuraavana päivänä ja olen nyt mennyt ilman burnereitä ja muita termogeenisiä. Ja jooo joo, mulla on vielä ruokaa ja kalorit ovat hyvät :) Niin ja leposyke on 51 :) No hätä hei!! Tilanne on kunnossa :D




Nyt verenpaine on täysin normaali, eli pyörii siinä 60 molemmin puolin (alin paine). On kyllä hieno tunne kun ei huippaa enää :) Jotkut ovat selvästi herkempiä kuin toiset ja tästä opin, ettei kaikki rasvanpolttajat sopii minulle. Scitecin Carnitiini pidän silti mukana koska se on niin hyvä eikä vaikuta tilanteeseen. Sama koskee vihreä tee kapseleita :) KIITOS Sporttimekka näistä!! 





 Tässä olisi muuten meikän aamuvatsa tankkauksen jälkeen. Paino taisi olla 74kg sinä aamuna :O oho! Nyt se on kyllä laskenut :D




Ihana Janna laittoi minun ripset taas edustuskuntoon tänään! On vaan niin rentouttavaa makaa Jannan hoitopöydällä ja jutella mukavia. Tai okei, en jaksanut puhua niin paljon mutta Janna puhui ja minä kuuntelin. Tulin suoraan treenistä ja se on petollinen yhdistelmä treenata, syödä ja mennä ripsihuoltoon. Meinaa uni tulla nimittäin :D Mutta suosittelen kyllä niin lämpimästi Jannaa jos tykkää olla siistin näköinen eikä jaksaa laittaa ripsiväriä joka päivä useampi kerta treenien vuoksi. Tai muuten :) Eikä tällaiset ripset saa ripsivärillä ;) Janna ottaa vastaan kaunesupiste Aliaksella / Esthetic Spa Kehräsaarella Tampereella.







Ja vinkki vinkki painoluokkakisaajat joila on ongelmia painon kanssa, Janna tekee myös infrapunahoitoa jolla saa paino pudotettu paljon ja nopeasti. Ei tarvitse mennä saunaan istumaan vaan voi mennä makamaan Jannan hoitopöydälle :) Huomattavasti mukavampaa. Tällä saa nestekierto buustattu ja moni painoluokkakilpailija on käynyt Jannalla laittamassa nesteet pihalle ;) Its een onneksi tarvitse mennä punnitukseen :)





Huomenna olisi reissu Turkuun. Minulla on yksi lehtihaastattelu ja tapaan myös äitini sekä siskoni kun käyn kotikaupungissani :) Nyt valkuaishommiin… taas :D

Janna kertoi myös sen, että on nyt kolmen viikon aikana noudattanut "Kesällä kiinteäksi" ohjelmani ja pudottanut 5kg :D Hän olikin huomattavasti hoikemman näköinen, vaikka ei ole missään vaiheessa ollut iso :) Mutta on selvästi tiivistynyt eikä houst kiristä enää. Ei kuulema tunnu siltä että olisi jollain kuurilla kun saa syödä enemmän kuin normaalisti ja on niin helppoa :) Näin se pitää olla :) Voitte kuvitella miten iloinen olin Jannan puolesta, se on ihan parasta kun näkee joku onnistuvan minun ohjeilla :) HUIKEETA!!! Näitä voi vielä tilata minulte elokuun aikana :) Ja jos joku kaipaa lisäohjeistusta niin koodia vaan mulle!!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.