Sidor

25.9.2013

Vähän sitä sun tätä

Katsoin eilen minun seinäkalenteria ja tulin siihen lopputulokseen, että olen viihtynyt hyvin Tampereella tänä vuonna. Keltaisia palloja, eli Tamperepäiviä on aika mukavasti, nopeasti laskettuna 38 kpl ja niitä tulee varmasti lisää loppuvuoden aikana :) Oranssista viivoista näkee myös sen, että olen muistanut huilata muutama päivä putkeen säännöllisin välein. Tahti on ollut neljä kovaa viikkoa ja siihen perään huilia. Eli en asu salilla ;) en ainakaan ihan koko ajan :) Minulle tällainen visuaalinen seinäkalenterisysteemi toimii hyvin. Siitä voin aina katsoa milloin olen levännyt viimeksi ja milloin pitää levätä seuraavaksi tai milloin on seuraava keltainen pallo.


Viikonloppu meni hyvin. Meillä oli tyttöjen kanssa kunnon bodyluola. Minun yksiö oli täynnä treenikamoja, minigrip-pusseja, pillereitä, munia, banaaneja, eväslaatikoita, keittiövaakoja, juomapulloja... vieraat tankkasivat hiilareita perjantaina ja lauantaina iltana ja tämä emäntä meni nukkumaan. Pidin aamutreeneistä kiinni ja heräsin 04, menin salille treenaamaan ja jätin tytöt kotiin nukkumaan. On todellakin luksusta kun myös vieraat ovat treenihulluja jolloin ei kukaan ihmettele sitä, että pari tankaa hiilareita koko ilta tai sitä, että toinen herää aamuyöllä ja lähtee kyykkäämään :)! KIITOS tytöt, oli huippukivaa!!

Nyt ei ole kun pari kovaa treenipäivää jäljellä tällä ohjelmalla, sen jälkeen pidän muutama päivä lepoa ja ensi viikon tiistaina saan jo uusi treeniohjelma :)! Odotan sitä kyllä ihan hulluna :) Katsotaan jos dieettiin tulee muutoksia samalla. Tällä hetkellä on 2,5 viikkoa takana, paino on pysynyt samana, housut löystyvät ja nälkä tulee herkemmin. Minulla on hiukan sellainen fiilis että saattaa lähteä jotain ruokaa ensi viikon kuntotsekkauksella, mutta olen yleensä väärässä näissä asioissa joten voi yhtä hyvin olla ettei muuteta mitään. Nooh, ennen sitä on luvassa yksi toinen Tamperereissu. Meillä on nimittäin lauantaina tiimipäivä :)


En tiedä johtuuko se tästä yhtäkkisestä syysilmasta tai jostain muusta mutta minulla on tällä viikolla ollut hiukan veto poissa. Treenit kulkee kyllä mutta huomaan että minulla on sellainen hiukan poissaoleva olo. Sen lisäksi kurkku on ollut vähän kipeä ja muutenkin on ollut sellainen fiilis että olen miettinyt sitä, että olenko tulossa sairaaksi vai enkö. En mene sairaana treenaamaan mutta siihen tarvitaan kyllä vahvempia oireita kun pieni kurkkukipu. Olen treenanut normaalisti eikä tilanne ole mennyt huonommaksi joten oletan että kroppa reagoi tähän kylmyyteen. Turussa on meinaa jo ollut melkein pakkasta öisin :( Nyt on kuitenkin parin päivän treenit vedetty kunnialla ja huomenna ajattelin pitää täyslepopäivä, ainakin jos siltä tuntuu aamulla. Muuten menen kyllä aamulenkille ja pidän täyslepo vasta sunnuntaina :) 


Reetta otti minusta kuvan tänään aamulla, tossa on menossa viimeinen sarja kevennettyjä leuanvetoja. Onhan tossa yläselässä jotain lihaa :) mutta vyötäröllä on myös mukavasti sitä fläsää, mutta ei kauan enää, prkl :) 





2 kommenttia:

  1. Tuollaiset kaverit ovat rautaa (ihan kirjaimellisestikin!!).
    Tampereella tavataan, toivon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ja kyllä! Eli kullan arvoiset kaverit ja nähdään lauantaina :D!!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.