Sidor

18.9.2013

Uutta treeniohjelmaa odotellessa, syksy ja pieni treenileiri viikonloppuna :)

Jalkapäivä takana... 



Nyt ei ole enää kauan jäljellä siihen että minun tuplatreenipäivät viedään ja tilalle tulee yksi treeni päivässä. Alle kaksi viikkoa. Tiedän että se tulee tekemään hyvää ja että kroppa tarvitsee aikaa palautua maaliskusta lähtien vedetystä tuplatreeniputkesta. Minulla on samalla hiukan surullinen ja innokas olo. Surullinen siksi, että pidän tästä että saan käydä salilla kahdesti päivässä, nimittäin rakastan treenaamista jos se on jäänyt jollekin epäselväksi :D! Toisaalta olen innoissani siitä että pääsen treenaamaan uudella ohjelmalla ja siitä että jää aika tehdä asioita jotka ovat jäneet vähemmälle huomiolle suuren treenimäärän vuoksi. Esimerkiksi roskien vieminen, perhe, opiskelu, siivominen ja ööö... en keksi muuta. Veikkaan kuitenkin että keksi jotain muuta tilalle, kuten enemmän posetreenejä tai tanssitunteja. Olen miettinyt sitä, että menisin tanssitunneille nyt kun teenit vähenee. Siitä voisi olla hyötyä vaparin kannalta :) Ensin pitää kuitenkin saada lupaa päälliköltä ja se voi ola toinen femma se. Odotan myös lihaskasvua kun kroppa saa levätä enemmän ja kun se saa uusia ärsykeitä uudesta ohjelmasta. Bullerolla on sellainen teoria että kropassani on varastoitua lihaskasvua mitä ei ole päässyt esille vielä. Eli, kun olen treenanut kun hullu kevään, kesän ja alkusyksyn aikana niin kroppa on ollut jatkuvassa ylirasitustilassa jolloin lihakset eivät ole saaneet/pystyneet kasvamaan niin paljon kun olisi ollut mahdollista tehdyistä treeneistä. Lihaskasvu on teorian mukaan jäänyt varastoon odottamaan "parempia aikoja", eli sitä että tyttö relaa pikkasen :) Toki odotan sitä että nämä lihaskasvuvarastot pääsevät tyhjentymään ja että minun pienet lihasalkut kasvavat pikkasen :)

Syksy on alkanut tällä viikolla täällä Turussa. Olen luultavasti ollut ulkona liian vähissä vaatteissa, lue hikisenä treenien jälkeen ilman takkia... Minulla on huono tapa pukeutua liian kevyesti aamuisin kun kävellen töihin. Minulla on siinä vaiheessa aina joko aamulenkki tai aamusali takana ja jälkihiki on todella raju + minulla on muutenkin lämmintä (kuumaa). Siinä vaiheessa ei hirveästi huvita vetää iso kasa vaatteita päälle kun hiki valuu naamassa ja pitkin selkää muutenkin. Nooh, jos on ulkona hikisenä liian vähissä vaatteissa voi tulla kipeäksi. Olen säästynyt siitä mutta tänään kun tulin salille iltapäivällä huomasin että minulla valui räkä nenästä. Onneksi ei ollut muita oireita joten vedin päivän toka jalkatreeni ja sen jälkeen olen tankanut C:tä, D:tä ja glutaa. En tule kipeäksi!!! Enkä jätä treenit väliin. Katsotaan jos kärsin huomenna tästä päätöksestä....

Saan yövieraita viikonlopun yli. Meillä tulee olemaan kunnon treeni-/fitnessleiri täällä. Maijulla ja Eveliinalla on kahvakuullakoulutus täällä joten he nukkuvat minulla. Katsotaan mikä lopputulos on kun laitetaan kolme treenihullua yhteen 30 m2 yksiöön viikonlopun yli... :D Onneksi on paljon treenejä luvassa! Tytöillä on kahvakuullatreenejä ja minulla omia jumppia salilla kahdesti päivässä + postetreenit. Tästä tulee niin kivaa viiikonloppu :D Eli, nyt ei saa tulla kipeäksi!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.