Sidor

13.10.2014

Tänään on hyvä päivä :)

Heippa :D!!
Kämppä alkaa olemaan asumiskunnossa ja tyttö kotiutunut. Olin eilen lenkillä Pyynikillä ihan yksin ilman karttaa ja löysin kotiin :D Mulla on tunnetusti huono suuntavaisto. Voin esim kävellä yhtä suoraa katua pitkin enkä löytää takaisin lähtöpisteeseen joten jokainen ymmärtää että tämä on iso saavutus mulle ;) No, ollaan me harjoitellut Pyynikissä kävelemistä Saran ja Ellun kanssa pari kertaa jo eli oli osittain tutut maisemat... 

Meillä on LVI remppa menossa talossa kuten näkyy valkoisien konttien perusteella. Mun vuoro on vuoden alussa. Onneksi olen vanha konkari siinä, yksi takana jo Turun kämpässä.




Viikonloppuna on ollut hyvin tilaa treenata. Kaikki on ilmeisesti ollut Lahdessa. Olen treenanut palauttavan viikon treeniohjelman mukaan. Toisi palauttava on ollut joo :D Kolmas päivä menossa takareisi- ja pakaratreenistä ja takareidet sattuvat vielä kun istun. Toisaalta olen innoissani siitä koska WFC on varsinkin takareisi- ja pakaratreenien vuoksi parempi sali verrattuna Gymiin. Prässi, hacki ovat oikeasti sen verran leveitä että voi tehdä leveässä asennossa ja täällä on esim koukistus maaten laite mikä olen kaivanut Gymistä kauan. Puhumattakaan ghr-vempelistä ja pakarapotkulaitteesta ja ja :D :D On tää vaan niin kiva kotisali :D!!

Vedettiin Saran kanssa eilen sen verran hyvät olkapää- ja rintatreenit että tuntuu ja paljon tänään. Tuli tehty hyvällä tempolla, kivoilla painoilla ja apinaraivolla. 

Nälkä jatkuu. Se alkoi kuukuasi sitten. Ensin oli vain hieman nälkää öisin. Sitten oli nälkä koko ajan ja se jatkuu. En meinaa saada unta iltasin kun on nälkä siitä huolimatta että olen vetänyt kunnon iltapala ennen sitä. Ruokavaliossa on myös han reilusti ruokaa eikä mulla ole ollut nälkä sillä ruualla aikaisemmin. Nyt on ja mä nautin siitä :D Tuntuu hyvältä kun on nälkää koska tiedän että se on merkki siitä että aineenvaihdunta pelaa ja kroppa toimii. Mulla on hyvä nälkäsietokyky ja olen aikaisemmin elämässäni oppinut nauttimaan siitä tunteesta. Paino ei laske. Kai sekin on hyvä mertkki :)

Otin teille hieman kuvia mun kämpästä. Jääkaappi näyyttää hyvin varustetulta. Ovessa on antihistamiinia ja kortisonia.... ja jääkaapin sisällä muovilaatikoita :D Syön mä ihan oikeasti ruokaakin... joo joo!




 Sheikeillä on oma kaappi, isompi kuin ever!




Ja napit :D Ihan ikioma hylly :D Kiitos Verman ja Sporttimekka hyllykoristeista :D 





Ruokavalio on myös löytynyt muuttolaatikoista. Suttasin hieman sen päälle jotta ette näe miten paljon kortisonia ja muovilaa... eikun ruokaa siinä on :)




Työpöytä. Siistissä kunnossa kuten aina. Äiti olisi ylpeä musta.




Olen aina nauranut muille naisille siitä että heillä on liian paljon kenkiä. Nooo.... Nyt olen nauranut itselleni :D Osa mahtui onneksi tohon. Aika lenkkaripainoitteista :) Niitähän ei voi olla liikaa eihän?!?




Tänään on hyvä päivä. Etureisitreeni ja... tai siis sen etureistreenin vuoksi :) Huomenna on kuntotsekki. Mulla menee nykyään 30 sekkaa kävellä toimistoon. Aikaisemmin oli yli kahden tunnin junamatka yhteen suuntaan. Pakko myöntää että tämä on luksusta. Saan myös huomenna treenikaveri Tanskasta kylään. Hän lupasi tehdä mulle ruokaa :D :D Kukaan ei ole tehnyt mulle ruokaa yli kahteen vuoteen. Luksusta tämäkin!!

Ruuanlaittosta puhuen niin testasin paistaa seitä. En ole syönyt sitä tosi pitkään aikaan, vedin sitä hieman liikaa jossain vaiheessa joten nyt olen suosiunut kanaa treenin jälkeen viime parin vuoden aikana. No, ei se ollutkaan nin pahaa paistettuna. Voisin syödä useamminkin ihan vaihtelun vuoksi. Onhan se kieltämättä hyvä protskulähde. Rasvaton, ilman väriaineita ja lääkejämiä.

Ensi lähijakso Rovaniemellä lähestyy. Meillä on m.m. pilatesopetusta luvassa. How cool is that!! Kävin kerran pilateksessä, se oli 2010. Olin tunnilla tasan 5 minuuttia, sen jälkeen meni hermot totaalisesti ja oli pakko juosta juoksumatolla täysillä 12 km. Tuli sen verran rajut angstit :D Katsotaan jos olen kehittynyt ollenkaan sen jälkeen :D 

Nyt ei ole enemmän kerrottavaa. Palataan!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.