Sidor

27.10.2014

Rovaniemi, verenpurkaumia ja jumppaa

Heippuli ja terkkuja Rovaniemeltä :)
Olin Rovalla taas viime viikon loppupuolella. Lapissa oli talvi, lunta ja kylmää. Aamulenkki meni lumihangessa rampaten :D Onneksi koulutus oli sisätiloissa joten olen hengissä vielä.

Pilateskoulutus oli aidosti kiinnostavaa ja opin paljon uutta. Ainakin minulla on paljon opittavaa kehonhallinnasta ja syvien vatsa- sekä selkälihasten aktivoinnista. Taidan oikein mennä muutamalle ohjatuille pilatestunneille täällä Treella :D 

Pilateksen ja kehonhallinnan lisäksi ohjelmassa oli toiminnallinen anatomia ja harjoitteet, tällä kerralla alaraajat, sekä lisää liikuntalääketiedettä. Oli meillä liikuntalääketieteen tenttikin, jotain olen ilmeisesti oppinut kun oli kirjoitettavaa 1,5h. Toivotaan että menee läpi :)

Lisäksi treenasin Saran kanssa sanomaan "Mä oon ihan tööt!!!" ja kävin Inkerin kanssa treenaamassa yläraajoja hullun aikaisin aamulla :) Hyvä reissu oli!!


Tuli väännetty hieman poserauksiakin :)


Vaikka nukuin hyvin koko yön junassa olin aivan kuollut kun tulin kotiin su aamulla. Tai siis "Ihan tööt!!!". Menin silti aamulenkille. Siitä tuli hyvä olo ja sain nukuttua pari tuntia lisää. Tämän jälkeen olikin aikaa hoitaa viikon kovin treeni pois alta, reidet. Yritin kerrankin pukeutua muuhun kuin lenkkareihin ja laitoin korolliset nilkkurit jalkaan. Kun tulin salille törmäsin Ramiin. Keskustelu meni näin:

R: Mitä hitto noi on?!?!???? 
D: Korkkarit. Miten niin?
R: Missä sun lenkkarit on??
D: On mulla muitakin kenkiä kuin lenkkareita. 
R: MIKSI sulla on noi jalassa?

Tähän oli pakko keksiä jotain joten vastasin:

D: Pitää harjoitella kävelemistä korkojen kanssa....
R: Arvasin että siinä on PAKKO olla joku funtio. Noi ei muuten ole korkkareita. Ne on NILKKUREITA. Näyttää "hiton hyvältä" noiden jumppapöksyjen kanssa :D :D ( toi viimeinen taisi olla ironia)

<3 Kaverit <3 Aina niin kannustavia :D

No, jalkatreeni meni hyvin tästä huolimatta. Täysillä vedin ja sain jeesiä pakkotoistoihin. Sen jälkeen en kävellyt kotiin korollisilla nilkkureilla koska jalat tärisi ja tyydyin treenikenkiin. Yritys oli ainakin hyvä olla kerrankin edes hieman edustavan näköinen :D

Illalla säikähdin kun katsoin itseni peiliin. Takareisi oli hieman räjähtänyt.... En siis ole lyönyt itseni mihinkään vaan noi verenpurkaumat on puhtaasti tullut paineesta treenin aikana jolloin hiusverisuonet ovat poksahtaneet. Saan aika usein verenpurkaumia käsivarsiin jalkatreeneistä tai yläselkään mutta ei ikinä tällaisia. Kokeilen himmata omegoiden suhteen pikkasen jos se auttaisi. Onneksi ei ole vaarallista, mutta hieman turhaa kylläkin.




Mulla alkoi "kevennetty" viikko tänään. Kevennys on siinä että toistomäärät + sarjat ovat pienempiä ja vedän vain neljä punttitreeniä. Treenit ei todellakaan ole kovin kevyitä, päinvastoin. Suoria ja kovia sarjoja. Olin viime kerralla ihan hakattu tämän viikon jälkeen.

Saan keskiviikkona uusi treeniohjelma Jarilta jolla jatkaan kevennetyn viikon jälkeen. Minulla on tällä hetkellä kolmen ohjelman kierto joka nyt täydennetään neljännellä treeniohjelmalla. Treenimetodi vaihtuu tällä tavalla joka viikon jälkeen. Can´t wait :D :D!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.