Sidor

22.4.2017

"Munkki päivässä pitää pepun pyöreänä"… Mutta miten ne kyykyt??

"Munkki päivässä pitää pepun pyöreänä", näin väitetään Pyynikin munkkikahvilassa. Totesin yksi päivä, että hitsit, näinkö helppoa se on?!?! Itse olen taas tehnyt asia liian vaikeaksi ja olisin todellakin voinut suoristaa mutkat jo aikoja sitten.








Olen itse metsästänyt pyöreitä pakaroita kyykkytangon kautta. Olen kyykänyt viikoittain ainakin kerran. Lisäksi olen tehnyt muita hyviä jalkaliikkeitä. Olen juossut portaissa ja tehnyt loikkia, kyykkyhyppyjä ja pakarapotkuja. Olen venytellyt ja syönyt puhdasta ruokaa. Olen nukkunut ja käynyt hierojalla ainakin miljoonaa kertaa itkemässä minun pakarajumejani :D

No, huomasin tässä yksi päivä kun kävelin munkkikahvilan ohi että on olemassa myös muita tapoja jos haluaa muhkean takapuolen. Munkki päivässä…. Söin munkki viimeksi kun olin öööö…. 10 vuotias :D? Voi pe**e :D Perseelle tämäkin meni.



Kyykkyhommia Katarina Johanssonin kanssa 2015



Kerroin asiasta ystävälleni Henrikille. Henrik ei ole metsästänyt ghettobootya yhtä ahkerasti kuin minä  mutta myös hänellä taisi olla hieman hujattu olo. Henrik on kuten minäkin kyykänyt ahkerasti isojen reiden toivossa. Käytiin siksi tänään Henrikin kanssa kyseisessä munkkikahvilassa tekemässä empiirinen tutkimus aiheesta. Henrik veti munkin ja minä Pyynikit portaat. Sen jälkeen pakotin myös Henrik juoksemaan rappuja :D Otettiin toki koko homma nauhalle jotta te rakaat lukijat saisitte kunnon laatuviihdettä :D JA tietenkin painavaa tietoa siitä, että kumpi toimii paremmin, munkki vai jaloille kohdennettua treeniä. Vai onko salaisuus kenties yhdistelmässä munkki&treeniä? Tämä selviää pian kunhan saadaan editoitu video :)

Ja hei, oli kuulema todella hyvä munkki joten suosittelen myös sinulle testaamaan yhdistelmä, munkki ja portaat :) Annetaan siitä tarkemmat ohjeet videossa.



Ei näin 


Ja hei, vielä on muutama paikka vapaana toukukuussa alkavissa pienryhmissä!! Jokaiseen ryhmään mahtuu 3-5 henkilöä ja valmennus kestää 6 kk. Yhteisiä treenejä on 1-2 kuukaudessa riippuen ryhmästä. Treenit suunnitellaan jokaisen ryhmän tavoitteiden mukaan mutta luvassa on monipuolista liikuntaa jokaisen tavoitteiden mukaan. Nauvon ryhmissä on muutama paikka ja Tampereen ryhmissä myös pari. Nyt kannattaa siis olla nopea jos haluaa tulla mukaan :)!!

Jos haluat treenata pienryhmässä, saada ryhmän ja valmentajasi tukea mutta kuitenkin sinulle laaditut yksilölliset ohjeet niin kannattaa varmistaa paikkasi pian dea@thundertrainingnutrition.com


Mitä saat?
-6 kk treeniä, tsemppiä, seurantaa ja konsultaatiota
- yksilölliset treeni- ja ruokaohjeet
- ryhmän tuki
- 12 yhteistä treeniä ja tapaamista ryhmän kanssa

ryhmäkoko: 3-5 henkilöä
aika: 6 kk, startti toukokuussa
hinta: 115€/kk (2 treeniä kk) TAI 82€/kk (1 treeni kk)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.