Sidor

5.12.2014

Kuntokuva, kehon kuuntelua ja aamutabuja :)

Heip :)

Nyt tulee lyhytsanainen päivitys. En jaksa kirjoittaa enää kun olen kirjoittanut ihan hulluna koulujuttuja 
koko viikon. Aloitetaan kuntokuvalla. Kuvien välissä liki kuukausi. 




Pääsin treenaamaan olkapäitä ja habaa kahden miehen kanssa. Tero otti kuvia ja toinen veti mulle reenin. Not bad :) Kyllä oli olkapäät P-U-M-P-I-S-S-A! KIITOS Terde <3 <3








Osasin tänään kuunnella kehoani. Tarkoitus oli mennä treenaamaan viimeinen treeni ohjelmasta monstaworkout week 2. No, toisin kävi. Ohjelmassa olisi ollut olkapäät ja kädet mutta sekä olkapäät että habat oli kosketusarat joten päätin levätä. Menin lenkille, venyttelin ja hieman t-kävelytreeniä wolfin peilisalissa. Huomenna sitten reenataan :)

Päivän lounas. Täysjyväriisiä, jauhelihaa, pinaattia, parsakaalia, kurkkua, paprika, tuoretta chiliä, oljyä ja valkuaista. Kyllä näillä kasvaa :)






Jos joku kiinnostaa, niin söin kiltisti mun patukka. Eihän se edes ollut hyvä. Tuli vaan kamala jano :D Ihan turhaan olen himonut sitä pari vuotta. Jos olisin fiksumpi niin olisin syönyt aikaisemmin ja päässyt mieliteosta eroon. No, en ole kovin fiksu :D






Tässä pieni loppukevennys. Miten te syötte aamupilsut :D :D?? Tässä vedän puolet mun aamutabuista. Pitäisi rasvata huulet hieman paremmin...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.