Sidor

27.12.2014

Joulu pulkassa :D

Heippa :)

Joulu on pulkassa ja nyt saa taas reenata :D Olin äidin luona Nauvossa, Turun saaristossa ma-la. Vietettiin laatuaikaa perheeni kanssa. Viisi aikuista, yksi yksivuotias, minä, kaksi koiraa ja neljä kissaa. Toi yksivuotias ja yksi kissoista piti huolen siitä, että koko ajan oli meno päällä ja meillä muilla oli laatuviihdettä.





Monen päivän reissu vaatii aina hieman suunnittelua. Onneksi olen kokenut matkustaja eikä minigriprallyt tunnu niin pahalta enää. Voin kertoa että pitää punnita muutama pussi lisäravinteita viiden päivän reissuun.






Olen todella eläinrakas ja äidin mielestä hyvin lapseellinen mitä koskee kissoja ja koiria. Voin rapsuttaa niitä loputtomiin ja kaikki temput naurattaa :) Meidän yksi kissa viihtyy tosi hyvin mun laukussa. Se nukkuu aina siellä kun tulen kylään. 





Kotona on kissoille puu takan vieressä. Ne tykkää jostain syystä ihan hulluna nukkua noissa koreissa :) Taitaavat olla lämmön perässä.





Saatiin lunta jouluksi myös Nauvoon. Koko paikka oli kuin postikorttimaisema :)




MUn jouluruokailut meni ruokavalioni mukaan. Okei. Myönnän että söin pari mandariinia ekstrana kun  en ole syönyt niitä vuoteen ja dieetti on tulossa. Hyvin huono tekosyy mä tiedän mutta ei voi mitään, hyviä oli :D Ja olin kyllä ähkyssä sen jälkeen. Hyvin säälittävää :) Mutta kun kroppa tottuu tiettyyn annoksiin niin tuntuu heti kun poikkeaa niistä. Jopa kaksi mandariinia tuntuu.

Tässä yksi Dean jouluaterioista. Parsakaalia, kanaa, raejuustoa, öljyä. Miksi syödä itsensä ähkyyn kun voi syödä niin että voi hyvin?




Tarkoitus oli huiltata koko joulun. Jaksoin kaksi päivää ja torstaina oli aivan jäätävä hinku päästä reenaamaan :D Mentiin siis siskoni kanssa Nauvon punttisaliin pumppaamaan verta lihaksiin.


Latari ja banaani :)

Menossa salille. Taustalla on perheen hotla jossa vietettiin joulu. On kyllä kätevää kun on hotelli ja ravintolakeittiö käytettävissä :)





Treenasin käsiä. Sali on sen verran simppeli etten viitsinyt tehdä muuta. Sain kuitenkin hyvän pumpin käsiin ja sen jälkeen jaksoin taas huilata päivän :)





Vaikka laji on vaihtunut fysiikasta figureen oli kuitenkin pakko tehdä tuplahaukkarit :D En maltanut olla tekemättä :)





Oli myös pakko ottaa selfietä. 





Treenattiin tänään peppua Ramin kanssa Gymillä Turussa. Se oli kaikin puolin hieno tapa lopettaa joulun viettoa! Nyt on enää viikko offia jäljellä. Oh my :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.