Sidor

9.9.2014

Rovaniemi kutsuu :)

Yo!
Tuli hieman tavaraa taas Sporttimekalta :D Tilasin eka kertaa Selfien isolaattia, aminohappoja sekä vihreä tee. Hinta-laatusuhde on todellakin hyvä ja maku erinomainen :) Suosittelen!!




Huomenna olis taas lähtö Tampereelle. Asuntohommia, treeniä ja valkkua moikkaamaan :) Sieltä sitten suoraan Rovaniemeen yöjunalla... On yllättävän hankalaa löytää asunto. Tavallaan haluaisin kämppä ydinkeskustassa, toisaalta saisi isompi samaan hintaan hieman keskustan ulkopuolella. No, muutan treenien perään jotan kai ykksprioriteetti on se, että on lyhyt matka salille. Tulen muutenkin reissamaan niin paljon että lyhyt matka juna- ja bussiasemalle on iso plussa koska tapana on kantaa aika paljon tavaraa mukaan :D

Kisa-ajankohtaneuvottelut jatkuu huomenna Jarin kanssa. Katsotaan mihin päädytään, jos päästään johonkin lopputulokseen :D

Mulla alkaa koulutus Lapin urheiluopistolla ylihuomenna joten pitää lähteä sinne. En ole aikaisemmin käynyt lapissa joten elään siinä uskossa että näen ainakin pari poroa :D

Otin kuva jaloista. Näyttää siltä että jalat läskistyvät... 




Ei tässä paljon muuta ole tapahtunut. Hieman pitää pakata kun olen viisi päivää reissulla. Onneksi olen jo aika pro siinä hommassa :)

Muistakaa pitää vatsa ja vastustuskyky kunnossa nyt kun flunssakausi alkaa :)!!



5 kommenttia:

  1. Moikka,
    Samassa koulussa aloitan myös minä! Nähdään torstaina ;) Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D JEEEEE!!!! Tuletko Rovaniemeen ke tai to? Tulen itse yöjunalla Trelta joten olen perilla to aamu :)

      Poista
  2. Menen myöhään ke iltana ja yövyn aseman vieressä motellissa. Sitten to aamupäivästä kävelen koululle. Matkaa onkin noin 3 km :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mun kaverin mukaan joka opiskelee siellä onhankalaa päästä sinne kävellen rautatieasemalta, on kuulema paljon isoja teitä... Itse ajattelin mennä taxilla sinne ja treenaamaan Arctic Gymiin tai koulun saliin ennen kun luento alkaa. Jos haluat liittyä seuraan niin mun juna on perillä (tre-rova) klo 07.36 ja olen aika helposti tunnistettavissa :D En viitsi laittaa mun puh tänne julkisesti :/ Muuten nähdään luennolla!!

      Poista
  3. Taitaa olla niin, että nukun vielä tuolloin, kun oma junani on vasta puolen yön aikaan Rovaniemellä, joten pitää aamulla yrittää nukkua hiukan pidempään, jotta jaksaa pitkän luentopäivän :) Nähdään luennolla ja ehkäpä siinä sitten jokin muu päivä keretään salille! :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.