Sidor

15.12.2017

Kuulumisia ja alkuverkkavideo :)


Hellurei :D
Olen kotitoimistolla maha täynnä treenin jälkeen, juon kahvia ja kirjoitan teille blogipäivitystä :)

Joulu lähestyy ja huomaan se tarkoitta sitä että myös minulla on hieman enemmän vapaa-aikaa. Sen olen kyllä tehokkaasti täyttänyt koulutuksilla ja treeneillä mutta kevennys sekin :D Loppuviikko sekä viikonloppu menee Varalassa Valmentajan ammattitutkinnon luennoilla. Tai okei, vapauduin puolet päivästä koska olen jo käynyt ohjelmassa olevaa EA kurssia.

Illalla on ohjelmassa tiukkaa settiä fyysisten ominaisuuksien kehittämisestä ja kuntouttavasta valmennuskesta. Käytin aamun vapaus treenaamiseen ja ohjaamisen. Paremmin en olisi voinut käyttää aikani. Vapaapäiväni näyttiu tänään tältä :D

06 herätys ja aamupala
07.15 bussilla Ikuriin
07.45-10.00 oma treeni Ikurin liikuntahallissa (permanto, heppa, rekki ja nojikset)
12-13 ohjaus
13-14 pikatreffit kaverin kanssa WFC:n pukkarissa
14-15 extemporepuntti (selkä ja rinta)
15.30-16.30 pikaisesti ruokaa ja blogin päivitystä
17-21 Varala <3

Ystäväni näytti mulle tänään pari hyvää keskivartaloliikettä ja minä näytin sitten hänelle osa alkuverkastani ennen esim olkapäätreeniä. Pelleilyä kuulema :D







Huikea viikonloppu teille! Muistakaa nauttia lumesta :) Itse haluaisin mennä pulkkamäkeen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.