Sidor

11.11.2014

Lepopäiviä tappamassa :/ ja muuta :)

Yo!

Täällä vedetään lepoa kaksin käsin. Yksi päivä tapettu :D :D Enää ainakin kolme jäljellä... :/ Valmennukselta on tullut viesti että minimi on neljä päivää ja kehoakin pitää kuunnella. Jumalauta kun menee hankalaksi tää homma :D :D Saisi vaan reenata ja syödä niin olisi paljon helpompaa ;) Mutta ei. Levätäkin pitää ja se on tässä se kaikesta vaikein asia. Mutta, sen olen oppinut kantapään kautta, että lepääminen kannattaa, vaikka se onkin ihan perseestä. Muistakaa tekin huilata joskus välillä, reenit kulkee ihan eri tavalla sen jälkeen :) Eikä ne lihakset mihinkään häviää tai kehitys hidastu, päinvastoin, kroppa palautuu ja homma kiihtyy entistä paremmin levon jälkeen. Kuitenkin on vaikeeta, tiedän :)

Epäilen muuten, että Bull on laittanut mut vieroitushoidolle. Mulla on nykyään neljä eri treeniviikkoa. Kahdella viikolla saan treenata vain neljä kertaa viikossa, kahdella viisi kertaa. Nimenomaan toi neljä kertaa viikossa on aina ollut mulle sellainen kammomäärä, se tarkoittaa nimittäin kolmem lepopäivää mikä tuntuu aivan kamalalta. Yrityksistä huolimatta en saa ukko hujattu antamaan mulle enemmän treenejä noilla kahdella viikolla :D Pidetään kuulema "treenimäärät järkevinä", just joo... :D Kovan koulun joudun käymään läpi ;)

Postan aina näitä mun selkäkuvia. Tiedän senkin. Mutta, jotain ollaan saatu aikaiseksi Bullin kanssa. Kuvien välissä on 2,5 vuotta josta 4kk meni täyslevossa ja kuntoutus sen päälle 12/2013-4/2014. Ei ne lihakset mihinkään hävineet siitä huolimatta, päinvastoin, näyttää siltä että on tullut pikkasen kehitystä :) Vaikka olin lähellä kuolla siihen lepoon kun en päässyt treenaamaan ja olin varmas siitä että kaikki lihakset katoaa niin olin kyllä taas täysin väärässä. Btw, hitto milloin noi hiukset on kasvanut noin paljon :D??




Tässä näkee myös sen, miten oma silmä sokeutuu omalle kehitykselle ajan mukaan. Omasta mielestä ja omien tuntemuksien mukaan olen ollut aika lailla saman näköinen 2012 lähtien. Kuvat kertoo kuitenkin jotain muuta. Toinen asia on se, että treenaan aika lailla samoilla treenipainoilla kaikissa kuvissa. Toki joku leuanveto on raskaampaa nyt kuin 2012 kun massa on tullut lisää mutta en pääsääntöisesti edes harrasta sitä liikettä. Jollei kevennettynä lasketa :D Ei tällä painolla vedetä leukoja :D Pointtini oli se, että ei ne treenipainot minusta kovin paljon kerro vaan se, miten niillä treenaat. Mavepainot on edelleen samoissa lukemissa kuin 2012. Pitäisi varmasti tehdä asialle jotain ja rikkoja jotain enkkoja pian nyt kun tuli puheeksi. Onhan se hieman noloa sanoa ettei mavepainot ole muuttunueet dramaattisesti parissa vuodessa :D Onneksi selkä on silti muuttunut ;) Ja onneksi mavepainot ei kerro paljon selän muodosta. Ihme laji tämä bodaaminen :)

Sporttimekalta tuli tavaraa. Isolaattia ja EAA. En voi elää päivääkään ilman näitä. Enkä ilman noita sheikkereitä. Suosittelen tota isolaattia. Ei sisällä ollenkaan konsentraattia kuten monet muut "isolaatit" ja hintakin on kohdillaan :) Käykää tsekkaamassa www.sporttimekka.fi 







Tapasin tänään sattumalta yksi blogilukijoistani Legal english luennolla. Olin poikkeuksellisesti tiistai ryhmässä ja pääsin tutustumaan uusiin ihmisiin. Tässä ryhmässä oli selvästi bodausporukkaa. Pojat mun viereisessä pöydässä puhuivat kovalla änellä kylkilihasten treenaamisesta jollain joogaliikkeillä ja meidän pöydässä puhuttiin sitten muiden lihasten treenaamisesta. Suomeksi tietenkin ja proffa oli tyytyväinen :)

Tällaista täällä. Minä taistelen tämän levon kanssa. Treenatkaa te munkin puolesta :)!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.