Sidor

12.8.2012

Salilla taas :D


Hoplaa! Heräsin täysin "terveenä" aamulla. Siis fyysisesti terveenä :D Juoksin kun pieni Duracell pupu ympäri kämppää kunnes aampuuro oli sulanut ja pääsin lähtemään SALILLE :D Pääkoppa oli kuitenkin mennyt ihan sekaisin yön yli koska heräsin siihen ajatukseen että haluan kehonrakentajaksi... Kukkuu... Pari yötä sitten näin kamalan painajainen siitä että olin mennyt salille ilman treenivyötä :#!!! Veikkaan ettei minulla ole kaikki muumit laaksossa enää. Onneksi pääsin Gymille puhdistamaan päätä.
Tein se selkätreeni jonka minun olisi pitänyt tehdä jo perjantaina mutta jonka jouduin siirtämään eteenpäin flunssaoireiden vuoksi. Onneksi tein näin koska pääsin nyt flunsasta eroon pelkällä säikähdykdellä :D
Tein pari voimaliikettä, kulmasoutua selälle ja hauiskääntö tangolla haukkareille. Sen jälkeen quatrosarja selälle ja hauikselle. Lopuksi vatsarutistus taljassa jolloin Maarit ilmestyi sopivasti paikalle ja napsasi pari kuvaa :D THÄNX!!!









Oho! Minun alkkarit näkyy treenipöksyistä läpi... En ole huomanut tätä aikaisemmin. Minulla on kolme paria Niken ohuita treenicapreja enkä haluaisi luopua niistä. Toivotaan siis että se oli kameran salama joka sai tota läpinäkyvyyttä aikaiseksi.
Loput päivästä meneekin levon merkeissä ja eväiden valmistamiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.