Sidor

10.8.2012

Oho!! Olen aikuistunut...


KYLLÄ! Dealla on The Työkaverit! Tänään vihannessponsorini toi aivan hermottoman kokoisen, siis GIANT KESÄKURPITSAN minulle töihin :D!!! Ihan priima tavaraa :D! Kuka tarvitsee muita sponsoreita kun omat työkaverit tuovat vihanneksia, sieniä ja keittiövaakaa? No, minulle kelpaisi toki myös lisäravinnesponsori, hieronta-, treenivaate- tai salisponsoriki. Eli jos joku kaipaa sponsorointikohdetta niin olen täysin vapaehtoinen :D!!
The Kesäkurpitsa!!!!


Minulla oli aamulla pikkasen flunssainen olo joten ajattelin ettei vältämättä kannattaakaan mennä salille riehumaan täysillä ja vähän ylikin. Päivällä tuli kuitenkin parempi olo joten menin työn jälkeen salille. Huomasin jo alkulämmittelyssä ettei olo nyt kuitenkaan ole ihan prima joten päätin lähteä kotiin lepäämään. Parempi levätä tänään ja mahdollisesti huomennakin ja sitten treenata ihan hulluna ensi viikolla kun se että olisin vetänyt salilärvit tänään ja ollut kipeä koko ensi viikko. Olen ilmeisesti aikuistunut! Tämä oli siis ensimäinen kerta elämässäni kun tajusin mennä kotiin vaikka minulla ei ollut kuumetta. 30 vuotta kesti ymmärtämään sen ettei treenit lopu kesken ja ettei se ole heikkouden merkki että jättää treenit väliin jos on sairaana/tulossa sairaaksi. Jotkut ovat vähän hitaita...
Kävin kaupan kautta ostamassa rahkaa, kalaa ja vihanneksia + UUSI BODYLEHTI!!! Tämä tyttö menee nyt peiton alle Savolaisen kanssa :D Toivottavasti pääsen homenna treenaamaan selkää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.