Sidor

10.3.2013

Perus sunnuntai :)

Sunnuntai: lepoa, ruokaa, lepoa, ruokaa, lepoa, ruokaa ja opiskelua. Olen tänään taas pohtinut sitä, että onko tässä tohussa mitään järkeä? Kävin aamulla aamuaerobisella ja ulkona oli -16 astetta ja tämän näköistä:



Nyt näyttää tältä:


Tykkään käydä kävelyllä ja olla ulkona mutta minulla on lupa tehdä kaksi kävelyä viikossa ja nekin pitää tehdä aamulla tyhjällä vatsalla... tai oikeastaan ajankohdasta ei ole tullut ohjeita valmentajalta mutta kun itse haluan optimoida kaiken niin käyn silloin tekemässä niitä. Nyt on ollut niin kylmä + liukasta ulkona että olen tehnyt aamuaerobiset Gymillä kävelymatolla ja kuntopyörällä musiikkia kuuntelen. Aika menee nopeasti ja se tuntuu tehokkaammalta kun voi kävellä ylämäkeä koko ajan ;) No, lopputulos on se etten ikinä ole ulkona... tai jos olen niin silloin on pimeetä :) Ei tässä kyllä kovin paljon järkeä ole mutta onneksi ei haittaa! Eli jatketaan samalla linjalla :D

Aamulenkin jälkeen olen nukkunut päikkäreitä...


...ja levännyt...


... ja makanut sängyllä... :D


Okej, harjoittelin poseramista myös aamulla. Tuli aika kova hiki siitä :) Olen selvästi siirtynyt uudelle levelille posehommissa koska nyt osasin tehdä sitä hiukset auki ja HYMYILÄ NIIN ETTÄ HAMPAAT NÄKYY!!!! Olen siis oppinut sen!! Ei se kestänytkään niin kauan :) Kuuntelin myös Rammsteinia mikä on ihan uusi juttu.

Pyykit on samalla tullut pestyksi ja olen valmis uuteen treeniviikkoon! Onneksi huomenna on vapaapäivä töistä ja Tamperereissu tiedossa :)


Eväät: check!


Moikka! Mun pitää nyt mennä lepämään hiukan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.