Sidor

17.3.2013

Loistava viikko takana!

Ihana sunnuntai! Istun kotona, lököpöksyt jalassa, syön pähkinöitä ja nautin Scitecin jääkylmästä suklaan makuisesta heraisolaatista :) Lepopäivä ja tyttö kiittää! En muuten ymmärrä miksi ihmiset himoitsevat suklaata kun on olemassa suklaanmakuisia protskujauheita?!?!? Hei halloo!!

Minusta tuntuu että kroppa on hiukan hämmästynyt tämän viikon jälkeen, uusi treeniohjelma, treenirytmitys, treenijako, enemmän treenejä ja vähemmän hiilareita lepopäivinä. Itse olen hämmästynyt siitä ettei kroppa tuntuu treeniaralta. Väsyttää vaan kovasti... kuten aina viikonloppusin, joten ei siinä ole mitään uutta. Olen nukkunut reippaasti ja vetänyt paljon päikkäreitä :) Jokainen treeni on vedetty ihan tappiin asti, tuntuma on ollut hyvä, pumppi kova ja treenattu lihasryhmä on ollut arka seuraavana päivänä mutta ei kuitenkaan tunnu siltä että olisin vetänyt seitsemän kovaa salitreeniä tällä viikolla ja pari aerobista päälle... paikat ei satu, väsymystä ei lasketa. Olen todellakin ihmeissäni... Hyvä näin :) ensi viikolla uusi kierros!!! Silloin on tiedossa kolme jalkatreeniä... Dean unelmaviikko :D

On kyllä tehnyt todella hyvää treenata uudella ohjelmalla! Huomaa miten paljon ihan pienetkin muutokset tekee esimerkiksi liikkeiden suoritustapoissa jolloin liikerata, sarjan pituus, treenipainot on hiukan erilaisia ja kroppa saa uusia ärsykeitä. Tein esimerkiksi SJMV käsipainoilla perjantaina eikä tangolla ja perse oli aivan liekeissä :D Olen muuten ihan rakastunut uuden ohjelman takareisi- ja pakaratreeniin, jollei perse kasva ja saa pöreyttä sillä niin on kyllä ihmettä!

Eilen tein aamulla olkapää-, rinta- ja ojentajatreeni, illalla samat lihasryhmät uudestaan. Nämä tuplatreenit sopivat minulle hyvin, pidän niistä aivan valtavasti :) Minulta kysyttiin jos treenit ovat kevyempiä kun treenan sama lihasryhmä kahdesti päivässä. Näin ei todellakaan voi sanoa! Treenit ei ole kevyempiä kun ennen. Päinvastoin tuntuu siltä että ne kovenevat koko ajan... ;) Ei kai tämä touhu ikinä menee kevyempään suuntaan, ainakin toivon ettei mene.

Kävin tänään aamulla vaalla ja oho... paino on noussut kilolla viime maanantaista... Ruoka vähenee ja paino nousee :O No, veikkaan että kroppa on keränyt nestettä kun se on ollut niin shokissa uudesta treeniohjelmasta.

Olen myös tullut siihen lopputulokseen että olen todella hyvä syömään ja nukkumaan. Napa vetää kyllä hyvin eikä yleensä ole mitään ongelmia saada nämä ruokamäärät alas. Eikä ne edes tunnu suurilta mutta kun kerron jollekin edes osan päivän ruuista saan yleensä kuulla että "miten sä jaksat syödä ton kaiken??". No problems sanon minä :D mahtuisi kyllä enemmänkin! Eilen nukuin kolme tuntia päivällä ja tänään olen jo ehtinyt nukkua 1,5h:n päikkärit :D Eilen oli muutenkin loistopäivä! Ohjelma meni näin: aamulataus, aamupuntti, palari, aamupala, päikkärit, lounas, venyttely, päikkärit, välipala, toinen lataus, iltapäiväpuntti, palari, päivällinen, päikkärit, iltapala ja nukkumaan... :D Eli jos löytyy joku elatuskykyinen ihana mies niin saa ottaa yhteyttä ;) voisin meinaa elää näin koko ajan :)


2 kommenttia:

  1. Pelkäätkö aineenvaihdunnan tuhoa dieettien seurauksena? http://infitnessandinhell.blogspot.dk/2013/02/metabolinen-tuho.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Tuttu blogiteksti, sitä on linkitetty minulle aikaisemmin saman kysymyksen kanssa :) ja minusta alkaa tuntua siltä että muut pelkävät sitä puolestani enemmän kuin minä itse... Olen tietoinen rankan dieetin riskeistä kuten myös vaara saada ylikuntoa suurien treenimäärien seurauksena tai loukkaantua rankoissa treeneissä. Jokaisessa lajissa on varjopuolia ja niistä kannattaa olla tietoinen mutta jos niitä alkaa pelkäämään ei voi harrasta lajia, ei ainakaan kisoihin asti. Pitää olla tarkkana, pitää järki mukana, luottaa valmentajaan ja osaa kuunella oma kehoa eikä sekään aina riitä. Olen vuosien varrella oppinut kuuntelemaan kroppani ja luottamus Buliin on 100% joten niillä mennään. Minullahan ei ole edes kisapäivä vielä lyöty luukkoon joten turhaa stressata siitä dieetistä tässä vaiheessa ;)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.