Sidor

29.10.2012

Uusi treeniviritelmä testaukseen ja poserausinto

Kävin eilen testaamassa Bulin uusi treeniohjelmaviritelmä, HIT yhdistettynä gianteihin, ohjelmassa oli rinta ja ojentajat. Oli mukavaa saada hiukan uutta ärsykettä lihaksille! Ohjelma on muuten sama mutta  loppuun lisättiin giantsarjoja. Olen aikaisemmin treenanut niillä joten pääsin heti juoneen mukaan :D

Olin niin tyytyväinen siihen että ruokaohjelmaani lisättiin hiukan rasvaa ja protskuja. Olo on kyllä ollut niin täynnä tänään että en voinut kun nauraa itselleni siitä tyytyväisyydestä. Ensin olen innostunut ruokalisäyksestä ja sen jälkeen olen niin täynnä että toivon etten olisikaan saanut lisää ruokaa :D Vatsa tottuu kuitenkin pian tähän ja sitten haaveilen kai taas jostain ruokalisäyksestä. No, hyvä kun lisätään safkaa niin on jotain mistä vähentää kun dieetti alkaa.

Olen muuten ollut niin innoissani naisten fitness fysiikka asennoista poseraustreenin jälkeen että olen harjoitellun niitä koko ajan, jopa sarjojen välissä eilisen treenissä. Oikeastaan aina kun näen peilin tai ikkunan niin kokeilen jotain asentoja :) Työkaverit ja perhekin on joutunut "ihailemaan" niitä...

Neljäsosakäännökset (body fitneksestä tuttuja):

1. Käännös oikealle
2. Neljäsosakäännös takaa
3. Käännös oikealle
4. Neljäsosakäännös eteen

Fit.fys. pakolliset asennot

1. Tuplahauikset edestä
2. Rintaposeraus sivulta
3. Tuplahauikest takaa
4. Ojentaja sivulta
5. Vatsalihakset ja reisi

Näistä ja IFBB:n women´s physique eli fitnessfysiikkakilpailun säännöt voi lukea http://www.ifbb.fi/fitness/fitnessfysiikka

Kävin aamulenkillä tänään ja olen niin kiitollinen siitä että välidieetini osuu keväälle kun on valoissaa ulkona aamusin :) Pimeys yhdistettynä liukkauteen ja kylmyyteen on p***stä. Oli lähellä että olisin alkanut pohtimaan sitä että onko siinä mitään järkeä että rampaan ulkona klo 5 aamulla tyhjällä vatsaalla. Onneksi lopetin ajattelemisen ja lähdin ulos, muuten en olisi päässyt mihinkään! Jepp-jepp- jeppis, vedän näitä talviaamulenkkejäkin läpi asenteella ja kovalla itsekurilla + kevyellä aivonpesulla ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.