Sidor

1.10.2012

Kookosöljy my LÖÖÖÖV!!!


Jeee!! Minulla on uusi bestis, KOOKOSÖLJY :P
Kerroin aikaisemmin että olen saanut joku ihme kookosöljyhimo vaikka en ole ikinä maistanut sitä... Sain tänään lupaa maailman ihannimmalta valmentajalta syödä sitä joka toinen päivä oliiviöljyn sijaan joten lähdin asap Apilaan ostamaan isoin purkki mikä kaupasta löytyi. Myyjä hymyli kyllä lievästi kun astuin sisään kauppaan kun pikkulapsi karkkikaupaan ja kerroin että "sain lupa käyttää" suupielet korvissa :D


Lähdin heti kotiin tekemään ruokaa ja maistamaan uutta rasvalähdettä. Se oli sitten rakkaus ensisilmäyksellä, tai ensilusikallisella!!! Voisin laittaa sitä joka paikkaan: puuroon, leivän päälle, ruokaan, salaatteihin, rahkaan ja jopa syödä lusikalla... Voi kookoset että oli hyvvää!! Ja bonuksena tietty että tuote on oikeasti terveellinen :) SLURPS!
Muuten on ollut lepopäivä tänään. Yökävely (aamuaerobinen) Turun satamassa, venyttelyä ja kookosöljyä... Olen ehkä hiukan tyhmä kun käppään tossa satama-aluella viideltä aamulla kun ulkona on pimeä eikä näy ketään. Apua on meinaa aika kaukana jos joku murhaaja tulisi minun perään... Sen lisäksi murhaajalla olisi helppoa heittää minut veteen tai hautadata minut hiekkakasaan (satamassa on joku tietyö hiekkakasoineen). Olen onneksi alkanut ottaa kännykkä mukaan jos se auttaisi... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.