Sidor

7.10.2012

Selkä ja hauistreeni + relaaminen

Selkä ja hauis Gym 2000:lla. Tähän ei ole niin paljon sanottavaa. Perille meni ja hiki tuli :)

Tein kevennettyjä leuanvetoja ja Jarin treenidvd:n ispiroimana laskin kahteen aina supistusvaiheessa. Katsoin nimittäin Jarin treenidvd:tä (2xselkätreeni) ennen salia. Siitä tuli hyvä fiilis! Lisäksi ala- ja ylätalja, kulmasoutua tangolla. En pystynyt vastustamaan T-kulmasoutulaitetta ja tunsin pakottava tarve vetää pari sarjaa sillä. Olin todella järkevän näköinen kuten aina ;)

Supista supista!!

Nouse nouse prkl!!!
Lopuksi maastavetoa ja hauista.



Kyllä noi painot painaa kun tekee hitaita ja kontroloituja
 toistoja ja supistaa :D


Oli eilen puhetta yhden treenikaverin kanssa rentoutumisesta. Muistakaa ihmiset relata, nukkua päikkäreitä ja lopettakaa stressaaminen! Olen itse ollut todella huono relamaan mutta jotenkin olen oppinut sitäkin viime aikoina. Olen nykyään erikoistunut löhöilyyn aina kun saan mahdollisuuden :) Voin nukkua monetkin päikkärit samalla päivällä jos siltä tuntuu enkä jaksa ottaa stressiä työstä, opiskelusta, reenistä tai rahoista. En tarkoita sitä että olisin saamaton, päinvastoin. Saan kyllä aikaiseksi sitä mitä olen suunnitellut, mutta ilman stressiä :) Aikaisemmin saatoin stressata ihan pienistäkin asioista. Yksi asia mitä on vähentänyt minun stressiä huomattavasti on ollut se että en enää tarvitse miettiä treeni- tai ruokaasioita. Tarkoitan siis sitä etten tarvitse suunnitella niitä itse ja pohtia sitä, että onko tämä nyt optimaalista, syönkö tätä vai tota ja pitäisikö treenijako olla erilainen. Nyt en tarvitse kun totella valmentajani ja olla säätämättä mitään omia juttuja (tämäkin voi olla hankalaa joskus) niin homma pelaa, ja jollei pelaa niin se ei ole minun ongelmani vaan Jarin dilemma :) Anyway, pointtini oli se että ei kannata stressata turhaan, lihaksethan kasvaa levossa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.