Sidor

17.12.2012

Lepopäivä ja ihmisen anatomian&fysiologian opiskelua

Pidän lepopäivä tänään ja minulla on sellainen olo ettei minulla ole mitään kerrottavaa kun en ole käynyt reenaamassa... Koitetaan nyt kuitenkin :)

Onnistuin eilen saamaan kyytiä kauppaan siskoni ja hänen poikaystävänsä kanssa. Käytin tietenkin tilaisuutta hyväkseen ostaa ihan hulluna ruokaa ilman että tarvitsen kantaa sitä kotiin :D Kuten näette niin olen erittäin hyvä shoppailemaan ruokaa!! On se hienoa kun ei tarvitsee juosta kauppaan muutamaan päivään ostamaan pilttiä tai rahkaa... Tai sitä seitiä ;) Nyt olisi jouluruokat pulkassa, ainakin melkein. Paitsi että, puuro, leipä ja ohra taitaa loppua huomenna... 


Tarkoitus oli mennä aamuaerobiselle tänään mutta onnistuin laittamaan herätyskello soimaan väärään aikaan eilen illalla ja heräsin liian myöhään :( Tyhmintä on että pyörin noin tunti ennen kun herätyskello soi miettimässä että eikö sen pitäisi soida pian ja eikö kello nyt ole jo aamulenkkiaika... Onneksi huomenna on uusi päivä! Huomenna kello soi todellakin oikeaan aikaan!!! Pyrin muuten siihen että käyn aamulenkillä aina ei-salipäivinä, eli kahtena päivänä viikossa mutta joudun tekemään poikkeus siitä periaatteesta huomenna. Eiköhän minun energiat riittää siihen näillä eväillä ;)

"Joudun" käymään kahdesti hieronassa tällä viikolla kuten tein viime viikolla joulupyhien vuoksi. Ensi viikolla en pääse hierontaan niin otetaan sitten tuplasti tällä viikolla! Sain jalat kuntoon tänään \o/ torstaina on vuorossa selkä. Hyvä puoli hieronnassa on ehdottomasti se että lihakset ottavat paremmin vastaan treeniä mutta olen myös huomanut sen että ne myös kipeytyvät herkemmin juuri siitä syystä. Jos laiminlyö lihashuolto niin voi käydä niin että koppa on jatkuvasti jumissa ja tukossa jolloin treeni ei menee samalla tavalla perille enkä minä siinä vaiheessa enää tunne treenin jälkeistä lihaskipua vaan olen yleisesti jumissa. Eli jos käyn säännöllisesti hieromassa esimerkiksi jalat auki niin minulla on myös kipeämmät jalat treenin jälkeen verrattuna siihen etten kävisi huoltamassa niitä. Hiukan epäreilua! Panostan täysillä lihashuoltoon ja kroppa on aina kipeä ;) 

Olen pitkään aikaan halunut opiskella ihmisen anatomia ja nyt kun en tarvitse lukea omia tenttikirjoja vähän aikaan niin voin hyvällä omatunnolla lukea jotain muuta :D Tästä se lähtee:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.