Sidor

23.11.2012

Tyhmä, tyhmä, TYHMÄ lepojakso!!!!

Miten lepääminen voi olla näin vaikea?!? En puhu nukkumisesta, rentoutumisesta tai yheden leppäivän pitämisestä vaan useampien lepopäivien pitämisestä/palauttavasta jaksosta. Olen niin huono siinä. Keksin kyllä miljoona syytä miksi voisin mennä treenaamaan vaikka on palauttavan jakson aika. Treenaan tällä hetkellä 4 viikkoa kovaa jonka jälkeen minun pitäsi pitää muutama päivä lepo. Neljä päivää olisi kuulema optimaalista, kuitenkin lehoa kuuntelen. Minun pää räjähtää kolmen päivän jälkeen, pää ei yksinkertaisesti kestä sitä vaikka keho olisi kiitollinen siitä levosta. Tiedän varsin hyvin miksi pitää levätä, miksi pidetään palauttavia jaksoja ja mitä tapahtuu jollei osaa levätä. Mutta silti. Pidin aamulla kunnon puhuttelu itselleni ja kävin läpi aikamoinen taistelu pääni kanssa. Järki voitti ja jätin treenikamat kotiin kun menen töihin \o/ (Hurraa!!!). On se ihan perseestä kun ei pääse salille. Mitä sitten tekee jollei pääse treenaamaan?!? Minun pitäisi käydä ostamassa uusia (isompia ) vaatteita ja siivota mutta ei se oikein houkuttele...   Joka kerta on sama taistelu jotta saan pidätty palauttava jakso ja joka kerta kun olen pidänyt sen niin mietin, että olipa hyvä idea levätä, tämä minun pitää muistaa ensi kerralla... heh... jotenkin unohdan aina miten hyvä idea se olikaan levätä ohjeiden mukaisesti. Kyllä minä lepään kiltisti ohjeiden mukaisesti kaksi päivää viikossa ja muutama päivää aina palauttavalla jaksolla. Lepo on kuitenkin minulle kaikesta hankalinta. Tiukka ruokavalio tai kovat treenit ei tuota ongelmia mutta se että ei pääse treenaamaan tuottaa ihan mielettömiä ongelmia. Nyt olisi kolme päivää pulkassa joten huomenna pääsen vihdoinkin TREENAAMAAN!!!!!

Kävi muuten hassusti tiistaina kun kävin treenaamassa selkä ja hauikset, treenirintsikat repesi kun tein alataljaa... huuups... Oli muuten ihan hyvänkuntoiset Niken liivit mutta näköjään liian pienet nykyään :) Tyttö kasvaa mutta vaatteet eivät tahdo pysyä perässä.

Kävin eilen Veeran hieronnassa ja ilahduin tuhannesti kommenteista "ihan tautinen selkä" ja "sinähän kasvat kun lapsi" :D Moni ei osaisi arvostaa nämä kommentit mutta minä osaan kyllä! Meillä on muuten hyvä yhteistyö Veeran kanssa, vedän viikon verran sellaisia treenejä että lihakset ovat ihan juntturassa ja Veera hieroo niitä raivolla auki joka torstai jonka jälkeen vedän kiukkutreenejä, lihakset ovat juntturassa ja Veera joutuu taas töihin... Homma ei oikein etene mihinkään :D Eilen hakattin jalkoja ja sain jopa kylmälinimenttiä pohkeisiin koska ne olivat "ihan puuta" ja käsittely sen mukainen.

P.s. Kävin tänään hakemassa uusia Fastin mömmöjä postilta :P

2 kommenttia:

  1. Tulee tästä mieleen meidän keskustelut siitä että miltä lihaksen pitäis levossa tuntua :)

    VastaaPoista
  2. Vår vaddiskussion då :D? Ska inte muskelerna vara stenhårda ;)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.