Sidor

12.11.2012

Lepopäivä

Olen viettänyt lepopäivää tänään, aamulla tunnin lenkki ja venyttelyä. Muuten olen relanut täysillä :) Sain Jarilta uudet ohjeet treenijuomiin ja paletti meni melkein kokonaan uusiksi. Nyt on litkuja niin perkelesti ja tämä tyttö tulee kasvamaan :D

Kävin tietty heti hakemaan uudet jauheet kaupasta. Homma meni osittain pieleen...

Dea: Onko teillä sitruliinimalaattia? 

Hiljaisuus, myyjä etsii läppärillä ja alkaa hetken päästä lukemaan minulle kreatiinin vaikutukset
Dea: Toi taitaa nyt olla eri tuote. Etsi siinä aminohappojen kohdalla..
Myyjä alkaa puhua kreatiinin tankkausjaksoista
Dea: En tarvitse kreatiinia, se on eri asia
Myyjä ehdotta minulle vielä kreatiinpillereitä... 

Luen kohteliasti hänelle mitä ne sisältää ja toistan että etsin nyt hiukan erilaista tuotetta

Kivaa kun myyjä osaa hommansa :D!


Pari Aija Röynän ottama kuvaa viikonlopun selkätreenistä Tampereella:




Lisäys: Ostin myös uusi Body-lehti tänään :D (tärkeä tieto)

6 kommenttia:

  1. Dea hyvä, on kehitystä tullu!! :D Misä liikkeesä asioit ku ei tienny mitää? :D

    VastaaPoista
  2. Fitnesstukussa :) ihan pihalla poika raukka :O

    VastaaPoista
  3. Ei kiittelemistä, paina hiileen vain!! :D

    VastaaPoista
  4. Hui kun Sä olet kehittynyt paljon vähän ajan sisällä! Ja Mä vaan junnaan paikoillani :(

    Kyselit niitä postaustoiveita niin Mua ainakin kiinnostaa noi lisäravinteet mitä Sä käytät ja miten paljon. Lisäksi kiinnostaa sun muukin elämä, kuten minkälainen kämppä sulla on jne.. Olispa muuten kiva tavata joskus! Ehkä viimeistään kevään kisakatsomossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! Kehittymisen huono puoli on se ettei itse huomaa yhtään mitään :( Omasta mielsetäni olen ihan samannäköinen kuten vuosi sitten, tai kaksi vuotta sitten vaikka tiedän että kehoni on muuttunut. En kuitenkaan näe mitään eroa kun katson peilistä :)

      Kiitos vinkistä! Olen ajatellut että ei kai kukaan ole kiinnostunut minun muusta elämästäni... Toisaalta, ei mulla ole muuta elämää kun treeni ja siihen liittyvät jutut ;D Mutta en ole salilla koko ajan joten jotain keksin varmasti kirjoittaa siitäkin!

      Käytän Fastin Pro Seriesin tuotteita ennen treeniä, treenin aikana ja palarinakin + lisään niihin jotain aminohappoja + hiilareita. Käytössä on myös Scitecin tuotteita m.m. toi Super 7 josta kirjoitin aikaisemmin. Lisäksi syön C,D, omegat, magnesiumsitraattia, kalsium, vihreä tee uute, monivita, bcaa pitkin päivää :D

      Treffataan ehdottomasti! Asun Turussa ja liikun Tamperen lsiäksi korkeintaan Nauvoon missä äitini asuu joten ilmoita jos eksyt tänne :) Muuten voisi nähdä kevään kisoissa, kunhan pääsen sinne!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.