Sidor

28.4.2015

Enkat paukkuu ja vaatekoko pienenee sekä dieettiherkkuja

Heippa :)

Terkkuja DuracellDealta. En ymmärrä mistä kaikki tämä energia tulee. Saattaa olla jotain tekemistä mun kahvinjuonnin kanssa :D Kirjoitin aikaisemmin tänään Jarille miten siistiä on kun treenit kulkee ja kehittyy niissä. Jukalle hehkutin, emiten intsinä olen siitä, että dieettiviikko 17 on menossa ja enkat paukkuu koko ajan salilla. Minulla on nyt volyymiviikko menossa ja sarjoja on kivasti. Minullahan on neljä treeniohjelmaa joita kierätän, eli noin joka viides viikko on sama ohjelma. Aloitin tekemällä viisi sarjaa pystypunnerrusta käsipainoilla, sarjoja viisi ja toistoja 10-12. Sarjapainot olivat 20kg-16kg. Viime kerralla kun tein tätä käytin 14kg:n kässäreitä. Ihan ok kehitys minun mielestäni :) Muissa liikkeissä oli sama juttu. Sain lisätä ihan mukavasti painoja. Tähän on pakko lisätä myös sen, että ollaan viime aikoina treenattu Jukan kanssa yhdessä jolloin molemmat saavat enemmän tehoja irti. Tehdään usein sarjat vuorotellen, jolloin aina on joku varmistamassa. Kiitos vaan Jukka!




Kävin aamulla tekemässä intervallitreenin Pyynikillä. Sain syke nostettu ennätyskorkealle, 174. Taju meinasi lähteä :D Tykkään siitä. On oikeasti mukavaa aloittaa päivä juoksemalla niin lujaa kun pystyy ylämäkeen tai rappuja. Tehdä välikuolema, kävellä pari minuutta jolloin syke laskee ja taas juosta ihan kybällä. Hiki lentää kyllä.

Pahoittelen jos joku pahastuu kun hehkutan näin, olen innoissani siitä että homma toimii ja olen positiivinen. Ainakin olen rehellinen koska näin minulla menee tällä hetkellä :)

Olin eilen Turussa. Kävin yliopistolla kopioimassa hieman kirjoja….



                        



Sen jälkeen olin niin koffeiinin tarpeessa, että vedin kunnon lataus Calonian kahvilassa. Iso kahvi ja Pepsi Maxin :D Nää on näitä dieettiherkkuja.



                        



Olin sopinut saliopastus siskoni kanssa. Olen tehnyt hänelle juoksua tukevaa lihaskunto-ohjelma ja käytiin läpi sitä. Meillä jäi sen verran ylimääräistä aikaa ennen minun seuraava ohjaus, että päätettiin vetää hänelle kunnon treeni. Erna oli vähemmän innoissan tästä ensimmäisen sarjan jälkeen :D Muistutin häntä kyllä siitä, miten IHANA isosisko olen kun vedän hänelle kovan jalkatreenin :D

Gymillä oli tällain hauska uusi keinu. Piti testata. En kerro mikä kutsumanimi siskoni keksi keinulle. 







Lähti hieman lapasesta…






Hetkullinen välipala. Valkuaispannukakkua tungettu pieneen rasiaan :D





Pikkasen oli kivaa kun tänään kolahti uusia treenivaatteita Fit4Youlta postiluukusta :) Bettersin harmaa toppi on ihanan ohutta ja mielyttävää materiaalia, ei siis 100% puuvilla. Oranssi on halterneck ja molemmat koko s!!! En ole mahtunut s-kokoisiin vaatteisiin muutamaan vuoteen. OUJEA!!






Minulla on huomenna posetreeni Sirpan kanssa, tai olisi ollut tänään mutta mun aivoilla en muistanut sitä…. SORRY Sirpa!!!!!! Huomenna testaan siis uudet shortsit :D





Niin ja hei, käykää lukemassa meikän juttuja FitBlogissa. Ei ole pakko mutta saa :)

Ensi viikolla on kuvauspäivä Kimmon kanssa Turussa. Helena tulee meikkaamaan joten luvassa on huikea päiva :) Ensi viikolla on myös kuntotsekki. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.