Sidor

27.11.2014

Huippu ja tööt fiilis, ruokakuvia ja fakk mä rakastan mun treeniohjelma!!!

Morooo :D

Mä tervehdin nyt kuin Sara, siksi että hienot ja korkeasti koulutetut naiset eivät kuulema kiroile eikä tervehdi näin. Mutta onneksi me ei olla Saran kanssa hienoja naisia vaan täysin hulluja sekopäitä jotka nyt sattumalta on melkein valmis lääkäri ja juristi :D :D Eli on täysin sallittua käyttäytyä sen mukaisesti :D 

Mulla on 100% TÖÖT olo. Treeniohjelman vaihto tuntuu todellakin, olo on kuin lihamyllyn läpikäynneellä. Hakattu ja arka mutta silti niin hyvä! Huomenna on lepopäivä ja tämä tyttö lepää todellakin! Luvassa on sekä aktiivinen lepo kävelyn ja venyttelyn muodossa, että täyslepo kirjoittamisen muodossa. Lepääminen on ihanaa kun on sellainen olo että se tulee tarpeen. 



Treenin jälkeinen fiilis :D


Treenasin tiistaina poikkeuksellisesti vasta illalla. Jouduin lähtemään Turkuun kirjoittamaan tenttiä päivällä ja voin kertoa että matkoihin menee mukavasti aikaa. No, onneksi junassa ja bussissa voi syödä, lukea ja nukkua :) Olen tosi hyvä nukkumaan :D Puhumattakaan syömisestä. Pelkäsin ettei treenistä tulee mitään kun takana on tenttipäivä ja matkustaminen. Väärässä olin kuten usein. Ohjelmassa oli selkätreeni ja voin kertoa että selässä tuntuu todellakin nyt jälkikäteen :D

Eilen oli jalkapäivä, takareidet ja pakarat. Voi sitä hienon naisen kiroilun määrä :D Uskon vahvasti siihen, että kiroilu lisää voimaa :D Ainakin tämä toimii mulla erittäin hyvin. Painoja sai lisätä jokaiseen liikkeeseen ja sain Kikke yllytetty varmistamaan kun laitoin enkat paukkumaan jalkaprässsissä. Tampereella on se hyvä puoli, että salilla on aina muita hulluja joilta voi pyytää apua tällaisiin asioihin. Kiitos Kikke!! Treeni meni perille ja kyllä se takapuoli taas pyöristyy.

Tiedätte varmasti miten paljon asioita saa aikaiseksi kun pitää lukea tenttiin tai kirjoittaa esimerkiksi tieteellistä tekstiä. Olen siivonut, tehnyt ruokaa, jutellut kaikkien kanssa puhelimessa jne. Tänään nukuin pitkään ja menin Pyynikille aamulenkille. Hitto että rakastan mennä Pyynikille kävelemään! Olen oikeasti kunnon landepaukku ja viihdyn tosi hyvin yksin metsässä tai meren äärellä. Pyynikki on tämän citynaisen pelastus. Tunnin reipas aamulenkki metsässä ja minusta tulee kiltti ihminen. Teen aamulenkit aina tyhjällä vatsalla. Tai vedän kyllä iso muki mustaa kahvia, aminohappoja ja vettä naamaan ennen, mutta sitähän ei lasketa :) Pelkään katabolia hulluna ja kahvista saa mukavasti buustia. Tossa on muuten siskoni mulle teettämä muki. Mulla on kaikin puoilin maailman ihanin sisko <3 Ja yhteistyökumppani Sporttimekka!!!



Aamulenkkilataus



Ammuaminot


Illalla oli sitten vuorossa käsi- ja olkapääjumppaa. Tein lisäksi vatsoja. Fakk mä oon niin in love mun treeniohjelman kanssa :D En voinut muuta kuin nauraa kun yritin säätää narun kanssa ylätaljassa vatsarutistuksia varten eikä kädet meinanut pysyä ylhäällä enää :D Voittamaton tunne! Vinkkinä voin kertoa että jos tekee muutama olkapääliike putkeen kiertoharjoitteluna, semipitkiä sarjoja, muutama kierros kohtuullisella palautusajalla ja oikeasti haastaa itsensä jokaisessa sarjassa niin pumppi ja polte on melkoinen :D Suosittelen!!!

Olen aika huono laittamaan tänne ruokakuvia. Jotenkin ajattelen, ettei ketään kiinnosta mitä syön. Lisäksi syön aika samoja ruokia, toki vaihtelen niitä mausteiden, valmistustapojen ja vihannesten avulla mutta raaka-aineet ovat usein samat. No, nekin menee vaiheissa. Tällä hetkellä mulla on riisivaihe. Vedän hiilarit riisinä sekä lounaalla että päivällisellä. Ero on se, että syön valkoinen riisi treenin jälkeen jotta hiilarit imeytyis mahdollisimman nopeasti. Toisessa ateriassa sitten täysjyväriisiä.






Syön lähes poikkeuksetta aina kanaa treenin jälkeen. Syy on sama kuin riisin kanssa, nopea imeytyminen suhteessa punaiseen lihaan. Toisessa ateriassa käytän sitten usein jauhelihaa :) Btw, mulla on joku tuore chilivaihe menossa. Tungen sitä kaikkialle! Tai en siis ihan kaikkialle ;D 





Syön usein rahka oliiviöljyn ja marjojen tai marjapiltin kanssa. Yhdistelmä on oikeasti hyvä!





Tässä on tyypillinen Dean treenin jälkeinen ateria. Jasmiiniriisi, chilikana, valkuaista, tuoretta pinaattia ja kurkkua. Mulla on pinaatti ja kurkkuvaihe. Tuore pinaatti on niin hyvää :D Parsakaalivaihe on kestovaihe mikä ei mene ohi. Sitä syön oikeasti todella paljon :) 






Laitetaan tänne lopuksi lepohenkinen kuva. Huomenna lepään ja kerään voimia. Viikonloppuna rokataan, ihan täysillä :D Fitfarmin pt-koulutuksessa olleilla on lauantaina loppunäytekoe. Ilmoittaudouin vapaa-ehtoiseksi treeniuhriksi. Käyn hieman niiträ oppilaita sääliksi jotka joutuvat tämän treenihullun kanssa tekemisiin :D Eikun hyvä vaan että oppivat käsittelemään tällaisiakin asiakkaita :)




Juu hei sitäkin piti kertoa, paino on laskenut taas. Nyt se on 83kg. Taitaa pian siirtyä 82 kg alkavalle luvulle. Offilla on hyvä olla kun kiristyy ja kasvaa samalla. Topit kiristää meinaa selästä enemmän ja enemmän koko ajan ;)

Reenatkaa kovaa ja syökää hyvin! 

3 kommenttia:

  1. Hyvä meininki siellä! Tää biibi sopii sulle ku bikinit naisille!

    http://youtu.be/ooisIwSdpb8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiitti :D Toivottavasti se ei ollut kehotus mennä kyykkäämään ja mavettamaan, sitä oon meinaa tehnyt urakalla viimeiset vuodet ;) Eikä millään "kynä"painoilla :D

      Poista
    2. Tämähän on oikein hyvä biisi :D

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.