Sidor

10.10.2013

Treeni, lepo, treeni, lepo, kehonhuolto, vähän ruokaa ja Tampereelle :)

Moikka! Minun uusi treeniohjelma toimii ihan saakelin hyvin, olen täysin invalidisoitunut :D Siitä huolimatta että vähennettiin puolet treeneistä, kymmenestä viiteen viikossa ja vaikka treenit kutistui minitreeneiksi kahdella sarjalla per liike niin jumatsuka että olen ollut kipeä. Vaihtelu tekee todella paljon ja kroppa on ihan shokissa. Okej, ehkä noila pudotussarjoilla on osuutensa asiassa... Ohjelemaan kuuluu nimittäin tietty kiintiö pudotus- ja pakkotoistosarjoja, eli muuten se koostuu puhtaasti suorista sarjoista mutta saan tehostaa treenejä näillä tehokeinoilla, kuitenkin rajoitettu määrä. Minä kuulun niihin ihmisiin jotka tietenkin tekee maksimimäärä näissä tilanteissa, ja tänään kävi kyllä mielessä että olenko innostunut liian paljon kun tiskaaminenkin on tuskaa rintakipujen vuoksi, en jaksa pitää kännykästä kiinni olkapäätreenin jälkeen, käveleminen on suorastaan p:stä ja nauraminen sattuu. En nyt kuitenkaan ole maltanut keventää treenejä ja täysillä mennään sivuvaikutuksista huolimatta :) Onhan mulla sentään lupaa tähän!!

Laitoin tiistaina raporttia Jarille uudesta treeniohjelmasta. Palaute siitä että minusta tuntuu että minulla on liian paljon aikaa oli se, että tämän tytön prioriteetti nro 1 tällä hetkellä on lepääminen. Siis jollei treenejä lasketa. Onneksi olen todella hyvä lepäämään kunhan myös saan treenata. Vedän kiltisti 9-11 h:n yöunet, päikkäreitä, käytän mahdollisimman paljon hissiä enkä rappusia ja venyttelen/rullailen paljon. Eli en tällä hetkelläkään tee muuta kun treenan, syön ja lepän. Nyt on vaan hiukan vähemmän treenejä ja ruokaa, lepoa sitten lisää :) Ei ihmettä että olen ylienerginen koko ajan :) 

Tänään oli olkapää- ja ojentajatreeni, olin todella nätin näköinen kuten aina treenatessa ;) oli kyllä hyvä treeni :)!







Menin tänään varamaan aika osteopaatilta. Tampereelta tietty :D Olen tunnetusti kehonhuoltoaddikti ja olen jo pitkään halunnut kokeilla osteopaattia mutta minulla ei ole ollut mitään varsinaista vaivaa jonka vuoksi menisin. Ei minulla nytkään ole, jollei helposti jumiin menevä niska lasketa. Mutta ei siitä mitään haittakaan ole että menee testaamaan. Yleensä menee niin että itse tottuu omiin jumeihin/virheasentoihin eikä huomaa niitä ennen kun jokou on poistanut/korjannut niitä. Katsotaan jos jään koukkuun vai ei :)

Huomenna on jo perjantai ja sen jälkeen viikonloppu :D Lähdetään Marikan kanssa Tampereelle taas vaihteeksi lauantaina. Marikalla on kuntotsekkaus joten mennään toimiston kautta jonka jälkeen minulla on treeni Teron kanssa. Mies ei enää suostu treenaamaan jalkoja mun kanssa joten treenataan selkä ja vatsa. Ihan hyvä näin :) Otan lähes aina jalkatreeni Terolta... Hemmottelua luvassa :D

Sporttimekalta saa nykyään myös Cocovin tuotteita. Ihan loistavaa että nykyään saa näitä samalla kun tilaa lisäravinteita :D!! Itse olen ihan riippuvainen kookosöljystä ja käytän sitä sekä ruuanlaitossa että ihonvoiteena. Suosittelen!! Toinen lempituote on hampunsiemenet, niissä on laadukkaita rasvoja sekä runsasti protskuja. Kannattaa rohkeasti kokeilla! 



2 kommenttia:

  1. Moikka!
    Kiitos hyvästä ja mielenkiintoisesta tekstistä. Mansen kuulumisia odotellessa:).
    Aloitin itse kovan reenaamisen alkuvuonna. Tavoitteena kaunis lihaksikas kroppa. Olisihan se hienoa nousta joskus kisalavoille asti, mutta katsoo sitä sitten kun laardi on ensin sulatettu pois ja lihakset näkyvät.
    Kovasti tsemppiä sulle reeneihin ja painon pudotukseen. Pistähän kuvia säännöllisesti:)

    Annu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä ja mukava kuulla että pidät blogistani :)! Pidä kiinni kisahaaveestasi ja paina täysillä salilla ja ole ehdoton ruokavalion kanssa niin eiköhän sä pääset siihen :) Tsemppiä myös sun treeneihin ja rasvanpolttoon!!!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.