Sidor

12.10.2013

Fitnessglamouria WFC:llä

Huippureissu takana! Vedettiin hiukan erilainen selkätreeni WFC:llä, sain kunnia olla sekä Teron että Annan samanaikaisessa ohjauksessa :D Anna oli mun pv (personal valokuvaaja) ja ppa (personal pakkotoistoapuri), Tero hoiti loput, eli istui penkillä katsomassa mun treenejä ;)




No ei nyt ihan koko ajan :D Kyllä hänkin joutui töihin ja oli itselläkin paita hiessä kun treeni loppui. 





Tehtiin ensin maveja, 15x60kg, 15x80kg, 10x100kg, 6x120kg ja siihen se loppui... olisin kyllä voinut vetää paljon enemmän ja Terttu huusi että "VEDÄ VEDÄ" mutta mulla tulee helposti niin kova paine pissatankin päälle kun vedän kovia vetoja ettei tankki kestä vaikka miten hyvin olen juossut vessalla ennen treeniä... joten päätettiin lopettaa vedot lämmittelyn jälkeen kun tyttö alkoi merkkamaan mave-reviiriä WFC:n lattialle :D Päästiin taas astetta lähemmäksi toisiamme ja nykyään olemme keikki kolme hyvin sinut mun merkkaamisen kanssa :D Anna dokumentoi myös jäljet tästä. Eli täällä on sitä kunnon fitnessglamouria teille, olkaa hyvä:




Mave-kokeilujen jälkeen siirryttiin suosiolla muihin selkätreenipisteisiin ja vedettiin kunnon treeni ala- ja ylätaljoilla. Supersarjoja, pudotuksia, pakkotoistoja, pitoja, pumppaavia liikkeitä ja raskaita vetoja.... you name it!










 Tulihan treenistä vähän hikikin :)





Lopuksi vedettiin vielä kahdeksan liikkeen jättiläissarja kaiken maailman erikoissysteemeillä. Lopputulos oli hyvin hakattu selkä :) Kyllä taas kannatti lähteä Manseen asti jumppamaan!


2 kommenttia:

  1. Voi eiii :D meinasin kuolla nauruun tätä lukiessani! Ainaki oot vetäny kovat reenit :) mahtavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole ainut joka ole saanut hyvä nauru mun pissaamisesta :D Ilmaista viihdettä :D!! Oli muuten hyvä treeni :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.