Sidor

6.8.2013

Lepoa ja kisaviikonloppua odotellessa...

Päivän reenit on pulkassa, huomenna on lepopäivä ja torstaina vedän viimeinen treeni ennen lepo"viikko". Sain mun neljän kovan treeniviikon jälkeistä neljä lepopäivää osumaan kisaviikonloppuun. Aika täydellinen ajoitus :) Tunnen että kroppa tarvitsee lepoa, olo alkaa olemaan väsynyt... ihme juttu näillä treeneillä ;) Tänään on ollut ensimmäinen kunnon väsymyspäivä, sain kuitenkin revitty enkat hyvällä tuntumalla aamutreenissä mutta olin ihan zombie töissä. Yleensä olen todella energinen ja väsymys on minun tapauksessani merkki siitä että pitää huilata jotta saan enemmän irti treeneistä. Otin pari "kunto"kuvaa treenin jälkeen. Kai tossa nyt jotain lihaa on mutta hittolainen, lisää tarvitaan!!! Ei auta kun treenata, syödä ja nukkua :) Kyllä ne muskelit vielä kasvaa isoiksi. Olen muuten alkanut saamaan tollaisia lommoja lantiolla. Ihan kiva :)

6.8.2013

Tässä on taas vähän vertailukuvia keväältä. Poseraus ja kuvauspaikka on sama mutta kuvat on otettu eri  aikaan: 23.3, 7.4, 20.5 ja 6.8.2013. Vaikea sanoa jos on tullut kehitystä tai jos on tapahtunut jotain. Itse olen nin sokea etten huomaa mitään eroa... Vähän näyttäisi siltä että habaan on tullut lisää lihaa, ainakin toivon näin :)

23.3.2013
7.4.2013
20.5.2013
6.8.2013
Odotan ihan hulluna kisaviikonloppua! Olen ilmeisesti tiimihuolatajana ainakin Jyväskylän karsinnoissa ja ehkä myös Tamperen karsinnoissa ja myös Lahdessa riippuen siitä miten Marikalla menee ja jos me ollaan paikalla. Luulen kyllä että päästään Lahteen! Sinne mennään joka tapauksessa kannustamaan Jaria pro-kisoissa lauantaina. On myös todella jees olla vapaa töistä neljä päivää putkeen! Otan sekä perjantai että maanantai vapaata. Kilpailijakokous on perjantaina joten sinne pitää lähteä ajamaan ajoissa ja lähden maanantaina Tampereelle näyttämään kuntoa + Riston hellään käsittelyyn. 

Nyt ei ole niin paljon muuta kerrottavaa, aivot ei oikein toimi ja mun pitää väsätä ruokaa... riisiä, kanaa, valkuaista ja varhaiskaalia :P Ja mennä suihkuun, taas! Olen todella kyllästynyt menemään suihkuun. Tuntuu siltä etten tee muuta kun käyn suihkussa ja sitä pitää aina tehdä silloin kun on väsynyt treenin jälkeen. On se rankkaa :D!!


3 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.