Sidor

16.7.2012

Kehitystä ja treeniä


Tjenare gott folk!
En tiedä jos a) eilinen lepo teki tehtävänsä b) minun lihakset ovat kasvaneet c) treeniohjelmat + ravinto-ohjelmat toimivat koska sain TAAS LISÄTA PAINOJA TAI TOISTOMÄÄRIÄ kaikkiin liikkeisiin paitsi vipareihin (niihin olen muutenkin lisänyt viime aikoina reippaasti). Aika yksitoikkoisia päivityksiä kun aina jankutan siitä kehityksestä mutta mitä minä sille voin kun homma etenee ja likka tykkää :D!!! SAAKELI!!!
Treenasin tänään tissit, olkapäät ja ojentajat + hooveria lopuksi. Olen jummittanut vinopenkkipunnerruksessa tangolla 40kg:lla ties miten kauan. Nyt sain kaikki neljä sarjaa tehty hyvillä toistomäärillä 42,5 kg:lla :D Pystypunnerruskin sain tehty kaikki sarjat 16 kg:n käsipainoilla, ranskis kaikki neljää sarjaa 25,5 kg:lla. Kävi hassusti kun tein kapea penkki ojentajille smithissä, olin kirjoittanut ylös treenipäiväkirjaani 10kg + tanko, Pistin sitten 10 kg/puoli + tanko, eli yhteensä 20kg+tanko. Ihmettelin sitten kesken sarjaa että perkele kun on raskasta... Huuups....
Nyt on tankattu ja vatsa pullottaa kivasti :D Huomenna on uusi päivä ja uudet treenit! OU-JEE!
Niin juu, minulla on mahtis viikonloppu luvassa: pe vapaapäivä töistä, la pt-päivät Tampereella jolloin on luvassa kimppatreeniä, su fitnesspäivä Tampereella jolloin on poserausharjoituksia, infoa kisaamisesta ja opitamme levittämään rusketusvoidetta :D Kaiken huipuksi pääsen taas tapaaman muita tiimiläisä ja nukkumaan Omenahotellissa ihan Wolfin vieressä (sali) ja jossa on mikro + jääkaappi (BINGO!). Ei haittaa vaikka sataa koko viikonlopun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.