Sidor

4.1.2018

10 asiaa mikä saa minut hymyilemään tällä hetkellä :D

Hellurei :)
Tulin äsken kotiin pitkästä kävelylenkistä Pyynikillä ja Pispalassa. Ulkona on harmaata, liukasta ja alas tulee jotain loskan tyyppistä :D Ihanaa!

Oletko huomanut että nämä Suomen talvirealiteetit ei häiritse kovin paljon kun elämä on kunnossa ja sinulla on hyvä olla? Itse en ainakaan kiinnitä kovin paljon  huomiota siihen mikäli on harmaata ikkunan toisella puolella vai ei. Toki huomaan kyllä jos aurinko paistaa mutta en tuhlaa energiaa siihen että valittaisin loskasta. Minun eämässäni on tällä hetkellä niin paljon hyviä asioita ja asioita jotka innostavat minua etten kiinnitä huomiota näihin ulkoisiin realiteetteihin :)




Tomi Rehell



Minut saa tällä hetkellä hymyilemään:

1. Moni asia mikä on minulle tärkeä etenee koko ajan. Toki ne ei etenee itsestään mutta kyllä ne etenee kun laitan niitä etenemään :) Kova työ palkitaan. Aina.

2. Sovittiin äitini kanssa että lähdetään yhteiselle matkalle. Daamn! En ole ollut äitini kanssa ulkomailla vuosiin :)!








3. Treenit kulkee. Kun treeni kulkee elämä hymyilee :) Olen innoissani melkein joka kerta kun menen treenaamaan. Minulla on tapana kysyä itseltäni jokaisen harjoituksen jälkeen "missä onnistuit tänään?" "mitä teit hyvin?". Joskus tuntuu siltä että oli aivan turha ja p****a treeni. Näiden kysymyksien jälkeen huomaan kuitenkin lähes joka kerta ettei treeni ollutkaan niin huono.

4. Työni ja minun valmennettavat. Oli fiilis mikä tahansa kun menen ohjaamaan niin joka kerta on hymy huulilla kun tulen ohjauksesta.

5. Tammikuun lopussa alkava viimeinen erikoistumisjakso oikiksessa. VIIMEINEN. Viimeinen!!!!




  







6. Alkuvuoden tuleva valmennuskausi ja moni uusi juttu työrintamaalla :)!



  




7. Varala <3

8. Minun uudet nastalenkkarit. Enää ei tarvitse pelkää että lentää portaissa kun on lenkillä :D







9. Lidlin tuoksukynttilät :D Cookies & cream ->







10. Tyttöjen juttuja :D Pinkit jutut, uudet trikot ja glitteri piristää aina :D









Mikä saa sinut hymyilemään :)? Missä olet onnistunut? Näitä on välillä hyvä pohtia :)!

Hyviä treenejä!

Dea




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.